اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در اردبیل به 115 نفر رسید+ فیلم

قربانیان کرونا در اردبیل به 115 نفر رسید+ فیلم
اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه ویروس کرونا در استان اردبیل هنوز مهار نشده است، به تشریح وضعیت این بیماری در سطح استان پرداخت و گفت: با فوف 5 بیمار دیگر، تعداد قربانیان این ویروس در اردبیل به 115 نفر افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش 9 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اردبیل به  ۶۵٧ نفر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه از ۴٢٧ سی تی اسکن انجام شده در ٢۴ ساعت گذشته تعداد ١٠٢ سی تی اسکن مثبت کرونا بودند به قربانیان این ویروس منحوس نیز اشاره کرد و گفت: متاصفانه با فوت 5 بیمار دیگر،تعداد قربانیان کرونا در استان اردبیل به 115 نفر افزایش یافت.

,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود  به تعداد بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته ٣٩ بیمار بستری شده و خوشبختانه ۶١ بیمار پس از بهبودی ترخیص شدند.
,
 
,
وی به آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدای شروع این ویروس در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کل بستری از ابتدای شیوع بیماری تا کنون  ١٨٣٩نفر بودند که از این تعداد 1300 بیمار پس از بهبودی ترخیص شدند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود از مردم خواست تا با رعایت پروتکلهای ابلاغی توسط وزارت بهداشت بخصوص درباره مشاغل، در خانه مانده و در ریشه کن شدن این ویروس کمک حال مدافعان سلامت شوند.
,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه