اخبار داغ

نماینده عراقی:

انتظار کمک از آمریکا، توهم است

انتظار کمک از آمریکا، توهم است
یک نماینده عراق گفت که آمریکا برای پیشبرد «سیاست‌های خبیثانه» خود در عراق فعالیت می‌کند و هیچ اقدام مثبتی از این کشور عاید عراق نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مهدی تقی» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت که سخن گفتن از کمک آمریکا به مردم عراق، یک توهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او به وبگاه المعلومه گفت که آمریکا برای پیشبرد «سیاست‌های خبیثانه» خود در عراق کار می‌کند؛ در حالیکه برخی گروههای سیاسی به این که آمریکا در کنار مردم عراق است، ایمان دارند.

,

مهدی تقی افزود: «برخی شخصیت‌های سیاسی قدرت مواجهه سیاسی و عقیدتی با اشغالگران آمریکایی را ندارند و دفاع از خاک عراق و اخراج اشغالگران بر تمامی نمایندگان پارلمان واجب است.»

,

در این راستا «ستار الجباری» دیگر نماینده عراقی روز گذشته گفت که علی‌رغم مخالفت اکثریت گروههای سیاسی شیعه و اهل سنت و کردهای عراق با نخست‌وزیری «عدنان الزرفی» اما آمریکا همچنان بر روی وی اصرار دارد و اهرم‌های فشار جدیدی علیه برخی گروههای سیاسی به کار گرفته است.

,

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الموقف العراقی»، «متیو مولر» سفیر آمریکا در بغداد در تاریخ ۱۶ فروردین طی نامه‌ای رهبران سیاسی عراق را تهدید کرده و گفته که باید به «عدنان الزرفی» رأی اعتماد داده شود.

,

انتهای پیام/ ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه