اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد خبر داد؛

فرسودگی 7 کیلومتر از شبکه آب شرب روستایی خلیل آباد

فرسودگی 7 کیلومتر از شبکه آب شرب روستایی خلیل آباد
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه 7 کیلومتر از خطوط انتقال شبکه روستایی در شهرستان فرسوده است گفت: امروز نمی توان نقطه ای در شهرستان نام برد که از آب لوله کشی بهداشتی برخوردار نباشد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانس تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد ضمن تقدیر از مدیران امور آب و فاضلاب شهری و روستایی سابق شهرستان در زمان تصدی مسئولیت، اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد با 600 کیلومتر خط انتقال آب و 17 چاه آب شرب در حوزه شهری و روستایی، آب شرب را به صورت لوله کشی و بهداشتی در اختیار مردم شهرستان قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پروژه لوله گذاری مخزن کلاته شادی به مخزن قدیم آن کار بسیار ارزشمندی است که نیاز به تسریع در اجرای این پروژه است، خاطرنشان کرد: اعتبارات ملی برای سرعت بخشیدن به پروژه می تواند کمک کند تا قبل از شروع فصل گرما بتوانیم از این پروژه بهره برداری کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه کف شکنی چاه شماره 5 شهر خلیل آباد اگر به زودی انجام شود قطعاً با افزایش دبی 10 لیتر به سرانه آب شهرستان می تواند مشکل کمبود آب شرب در شهرستان در شروع فصل گرما را حل کند، تصریح کرد: ایجاد مخزن در بالادست شهر خلیل آباد یکی از پروژه های نیازمند اعتبار ویژه در سال جاری است که می تواند کمک خوبی به مشکلات کمبود آب در نقاط پایین دست و دور شهرستان داشته باشد.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ساختن مخزن جدید در جابوز و کاهه یکی از موارد مورد نیاز شهرستان است و امیدواریم دستور لازم برای آن صادر شود، اذعان کرد: 7 کیلومتر از خطوط انتقال شبکه روستایی در شهرستان فرسوده است و نیازمند نگاه ویژه اداره کل است تا گام مثبتی در راستای صرفه جویی آب و استفاده بهینه تر باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز نمی توان نقطه ای در شهرستان نام برد که از آب لوله کشی بهداشتی برخوردار نباشد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: مدیران سرمایه های اجتماعی هستند و با جابجایی یک مدیر باید از ظرفیت ها و استعدادهای آن مدیر استفاده کرد.

,

قاسم پور در ادامه تاکید کرد: پایداری شبکه های آبی در سطح شهرستان برای مردم و استفاده بهینه از منابع آبی باید در دستور کار مدیر جدید آب و فاضلاب باشد.

,


برون سپاری فعالیت ها از اقدامات شاخص آبفای شهری بود

,
, برون سپاری فعالیت ها از اقدامات شاخص آبفای شهری بود,

محسن اولیایی، مدیر سابق آبفای شهری خلیل آباد در این نشست عنوان کرد: 14 هزار مشترک شهری در قالب دو شهر خلیل آباد و کندر زیر نظر آبفای شهری بود و همچنین تامین آب شرب 4 هزار مشترک روستایی بر عهده این امور بود و خدمات آب رسانی انجام می شد.

,

وی با بیان اینکه خلیل آباد با دورترین روستا حدود 12 کیلومتر طول شبکه آب رسانی داشت، تشریح کرد: آبفای شهری و روستایی با توجه به هم پوشانی شبکه آب رسانی ارتباط خوب و نزدیکی با یکدیگر داشت و در مواقع بحرانی کمک خوبی می شد.

,

مدیر سابق آبفای شهری خلیل آباد همچنین تاکید کرد: افزایش دبی 28 لیتری با اتمام پروژه انتقال آب، حفر دو حلقه چاه جدید، جابجایی سه حلقه چاه، پروژه آب رسانی کندر و... از جمله پروژه هایی بود که در شهرستان اجرایی شد.

,

وی بیان کرد: برون سپاری کلیه فعالیت ها نیز یکی از اقدامات شاخص امور آبفا در شهرستان بود که در شهر خلیل آباد و کندر دو شرکت بومی با اشتغال 12 نفر نیرو جوان بخشی از فعالیت آبفا را برعهده دارند.

,

 

,

یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی باعث بهره وری بهتر از منابع آبی می شود

, یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی باعث بهره وری بهتر از منابع آبی می شود,

محمد کاظمی، مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد در این مراسم اظهار داشت: یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی بیش از این باعث هم افزایی می شود تا بتوانیم از منابع آبی و پتانسیلی که وجود دارد هم در شهر و روستا استفاده کنیم.

,

مدیر آب و فاضلاب خلیل آباد با بیان اینکه روستاهای زیادی در شهرستان خلیل آباد از منابع آبی شهری استفاده می کنند که بدون شک این بحث ادغام باعث هم افزایی بیشتر و بهتر می شود، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی آب و فاضلاب بحث آبرسانی است که باید بتوانیم این آب رسانی را به صورت بهداشتی برای مردم فراهم کنیم.

,

 

,

در این مراسم از زحمات محسن اولیایی، مدیر سابق آبفای شهری و حسین مهدوی اولیایی مدیر سابق آبفای روستایی خلیل آباد تقدیر و محمد کاظمی به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلیل آباد معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه