اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری مازندران عنوان کرد؛

جزئیات بسته حمایتی پارک علم و فناوری مازندران برای کسب‌وکارهای آسیب‌پذیر

جزئیات بسته حمایتی پارک علم و فناوری مازندران برای کسب‌وکارهای آسیب‌پذیر
علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور، پارک استان کاهش آسیب وارده بر کسب و کارهای، بسته حمایتی ویژه برای هسته‌ها و واحدهای مستقر درنظر گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی معتمدزادگان در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم حمایت از شرکت‌های فناور،  بسته حمایتی به شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری مازندران  اختصاص یافت.

وی از جمله برنامه‌های حمایتی را تخفیف ۱۰۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای فروردین ۹۹ و تعویق سه ماهه اعتبارهای حمایتی که سررسید آنها سه ماه اول سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: تخفیف ۳۰ درصدی اسفند ۹۸، ۷۰ درصدی اجاره بها دفاتر برای اردیبهشت ۹۹، تخفیف ۴۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای خرداد ۹۹ و تخصیص آنی اعتبار حمایتی برای شرکت‌های که برای مقابله با کرونا اقدامات موثر انجام داده و خواهند داد از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح استان و کشور برای شرکت‌هایی که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با کرونا فعال شدند و اعطای تسهیلات و سرمایه در گردش به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا بسته به شرایط‌ شرکت و‌ افزایش سطح حمایت از شرکت‌هایی که تعدیل نیروی کار نداشته باشند از برنامه‌های حمایتی است.

معتمدزادگان بیان کرد: تمدید کلیه قراردادهایی که در سه ماهه ابتدایی سال جاری به اتمام می‌رسند، درخواست فسخ قرارداد شرکت ها بطور الکترونیک دریافت و کارسازی می‌شود (تبادل و امضای حضوری مستندات در صورت اتمام قرنطینه از ابتدای تیرماه انجام خواهد شد.)

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر آنلاین خرید و فروش اینترنتی رایگان برای کسب ‌ و کارهای داخل شهر ساری (بازارچه) توسط شبکه نواوری و فناوری مازندران، برگزاری جلسات آنلاین گروهی با شرکت‌ها بطور مستمر و تلاش در حفظ روحیه آنها و کمک به حل مشکلات ایجاد شده، به اشتراک‌گذاری مطالب مرتبط با دورکاری و توصیه‌های اجرایی در حفظ فعالیت شرکت، تداوم برنامه‌های آموزشی به صورت آنلاین، ارایه خدمات جاری به صورت آنلاین (حتی‌المقدور)، نظیر جلسات جذب ‌‌پذیرش، نظارت و ارزیابی و .... از جزییات برنامه حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده پارک علم و فناوری مازندران برای هسته‌ها و واحدهای فناور است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه