اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود عنوان کرد؛

تولید و توزیع 100 هزار ماسک و دستکش بین مردم میاندورود

تولید و توزیع 100 هزار ماسک و دستکش بین مردم میاندورود
جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از تولید و توزیع ۷۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار دستکش توسط بسیجیان بین مردم میاندورود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور استان مازندران و شهرستان میاندورود جلسات متعددی با برنامه ریزی و هماهنگی با عنوان قرارگاه مدافند زیستی در این شهرستان تشکیل شد.
 
وی بیان کرد: در این راه هزار و ۷۰۰ بسیجی بکارگیری شدند که در پنج گروه شامل؛ مدافعان سلامت، سفیران سلامت، ناظران سلامت، پشتیبان سلامت و مراقبان سلامت سازماندهی و بکارگیری شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۴ کارگاه خیاطی با مجوزی که از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گرفته شد شکل گرفت، در این مسیر ۲۵۰ بسیجی خیاط بکارگیری شدند که حاصل این‌ کار؛ تولید ۷۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار دستکش بود که تولید و در اختیار مردم عزیز و شهید پرور این شهرستان قرار گرفت.
 
اصغری تصریح کرد: تعداد ۳۰ ایستگاه سلامت در گلوگاه‌های اصلی شهر و روستا برپا شد که برخی از ایستگاه‌ها بسته‌های بهداشتی توزیع کردند و خودروهای در حال تردد توسط سم پاش ضدعفونی شده که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.
 
وی تاکید کرد: در بخش دیگر از فعالیت‌های مدافعان سلامت در سپاه میاندورود، ۸۰۰ بسیجی به ضدعفونی سطح شهر و معابر پرداختند که ۹۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای معابر استفاده شد.
 
اصغری با بیان اینکه سازماندهی امکانات این نیروها همچون؛ تراکتور، خودروی آتشنشانی، سمپاش‌های دوشی و اتومایزر در چندین مرحله بکارگیری شد، ادامه داد: ۳ هزار و ۳۰۰ بشته معیشتی و هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی توسط بسیجیان در بین محرومین و بیماران سطح شهر توزیع شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با تشکر از خیرین، مردم، مسؤولان و بسیجیان بخاطر مقابله جانانه با کرونا، خاطرنشان کرد: این ویروس جدای از اینکه ۲۰۵ کشور را درگیر کرد کشور ما هم درگیر کرد که این‌ مقابله یک رزمایش قوی برای ما است تا آمادگی لازم را در مقابله با هر نوع توطئه دشمن داشته باشیم، پدافند غیر عامل را جدی بگیریم تا در بحث گفتمان‌سازی و آموزش در جنگ سخت موفق باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه