اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

پوشش طرح غربالگری در گیلان به مرز ۱۰۰ درصد رسید

پوشش طرح غربالگری در گیلان به مرز ۱۰۰ درصد رسید
نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با بیان اینکه پوشش طرح غربالگری در این استان به مرز ۱۰۰ درصد رسیده است گفت: از مشاغل انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین قربانی نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط مشاغل مختلف و عمل به دستوالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: در حال حاضر با همکاری آحاد مردم پوشش طرح غربالگری و اجرای آن در گیلان به مرز 100 درصد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده تام‌الاختیار وزارت بهداشت در گیلان غربالگری بیش از 90 درصد جمعیت این استان را در طرح ملی مقابله با کرونا مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا با محوریت رئیس‌جمهور پروتکل‌های بهداشتی به وزارت بهداشت ارجاع شد تا این وزارتخانه نسبت به اجرای آن اقدام کند.

,

قربانی ابلاغ پروتکل بهداشت و سلامت ستاد ملی مقابله با کرونا به 52 صنف با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و آغاز موج دوم آن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نبود یک پروتکل بهداشتی ملی برای ساماندهی و کنترل تمام مشاغل، صنوف، طبقات و اقشار جامعه بسیار حائز اهمیت بود که اخیراً مشکل آن حل شد.

,

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در این پروتکل بهداشتی تمامی دستگاه‌ها به سه گروه کم خطر، متوسط و پرخطر تقسیم‌بندی شدند ابراز داشت: تمام سازمان‌ها و حتی وزارتخانه‌ها مکلف به اجرای این قانون شدند و دانشگاه‌ها هم با هماهنگی استانداران می‌توانند این پروتکل را اجرایی کنند.

,

وی پیشگامی استان گیلان با تمام فراز و فرودهایی که وجود داشته در زمینه اجرای پروتکل بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و جلوتر بودن آن از دیگر استان‌ها را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: گیلان از خیلی پیش‌تر در حال اجرای بخش‌هایی از پروتکل ستاد ملی مقابله با کرونا بود و به همین دلیل موفقیت‌های زیادی را کسب کرد.

,

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس ضمن ابراز امیدواری از نتایج اجرای پروتکل بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور به ویژه استان گیلان خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که با توجه به دستوالعمل‌های ذکر شده در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با مهار ویروس کرونا گام‌های موفقیت‌آمیزی را در این زمینه برداریم.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه