اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

دولت تمهیدات لازم برای تامین سلامت مردم را فراهم کند

دولت تمهیدات لازم برای تامین سلامت مردم را فراهم کند
میرزاده گفت: تأمین سلامت و امنیت مردم باید مهمترین اولویت دولت در سال جدید باشد و باید تجهیزات لازم بهداشتی و درمانی در همه نقاط کشور به صورت عادلانه توزیع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «میرحمایت میرزاده» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اولویت های دولت در سال جدید، اظهار داشت: تأمین سلامت و امنیت مردم مهمترین اولویتی است که دولت باید تمهیدات لازم را برای آن در سال آینده بیش از پیش فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دولت باید به شعار پیشگیری قبل از درمان، توجه بیشتری داشته باشد و اقداماتی را جهت پیشگیری فراهم کند تا در زمان وقوع بحران برای مردم مشکلات عدیده ایجاد نشود.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پیشگیری باید برنامه‌هایی در آموزش و پرورش تدارک دیده شود، گفت: باید آموزش‌های لازم به دانش آموزان داده شود تا آنان بدانند که رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و توجه به حفاظت محیط زیست مسئله‌ای بسیار مهم است.

,

میرزاده تأکید کرد: همچنین بهداشت و درمان مردم مسئله ای حائز اهمیت است و دولت باید تجهیزات لازم بهداشتی و درمانی را در همه نقاط کشور به صورت عادلانه توزیع کند.

,

وی با بیان اینکه مدیریت بحران ما نشان داده که عملکرد ضعیفی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه دارد، تصریح کرد: کشور باید برای شرایط بحرانی از قبل سازماندهی و بسیج شود اما متأسفانه در کشور ما معمولا پس از آنکه بحرانی اتفاق می‌افتد، تقسیم وظایف و سازماندهی انجام می شود که این رویه در سال آینده باید اصلاح شود.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه