اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم بارش برف و باران در ۲۹ استان تا هفته آینده

تداوم بارش برف و باران در ۲۹ استان تا هفته آینده
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا دوشنبه آینده در ۲۹ استان خبر داد و اعلام کرد:‌امروز دمای هوا در نوار شمالی تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، فردا و شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین،‌ البرز،‌ تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام،‌ لرستان، نوار غربی اصفهان،‌ شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

,

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.

,

روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است. همچنین امروز برای نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین 6 تا 12 درجه روی خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه