اخبار داغ

نماینده مردم محلات در مجلس:

نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد/ لزوم هماهنگی بخش های مختلف دولت

نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد/ لزوم هماهنگی بخش های مختلف دولت
حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت،گفت:بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند ، چرا که برخی اظهارات دولتی ها باعث سردرگمی مردم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حجت الاسلام علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور، اظهار داشت: آقای روحانی در رسانه ها می گوید وضعیت سه استان از لحاظ کنترل ویروس کرونا سفید است و از طرف دیگر مسئولان وزارت بهداشت و درمان می گویند که وضعیت هیچ کجا سفید نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در همین راستا ادامه داد: از طرف دیگر مسئولان ذیربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت  می گویند که اصناف فعالیت را از سر بگیرند و از سوی دیگر مسئولان وزارت بهداشت می گویند، نباید فعالیت اصناف از سر گرفته شود.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت، بیان داشت: بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند ، چرا که چنین اظهاراتی باعث سردرگمی مردم می شود ؛ ملت واقعا نمی داند که چه باید بکنند.

,

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد تا بخشی از مردم اوضاع را جدی نگیرند و تاوان آن را کل کشور بپردازد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه