اخبار داغ

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد:

85 درصد جمعیت شهرستان یزد از نظر بیماری کرونا غربالگری شدند

85 درصد جمعیت شهرستان یزد از نظر بیماری کرونا غربالگری شدند
موسوی ندوشن گفت: 85 درصد جمعیت شهرستان یزد از نظر بیماری کووید 19 غربالگری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر موسوی ندوشن در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تعداد مراکز جامع سلامت شهری و روستایی مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت: 23 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی زیر نظر مرکز بهداشت شهرستان یزد است و تعداد پایگاه سلامت و خانه بهداشت هم 64 پایگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد اضافه کرد: تعداد پرسنل مراقبین سلامت مرد و زن و بهورزانی که در طرح مقابله با بیماری کرونا در یزد فعالیت داشتند، 292 نفر بودند.

,

وی به بخش هایی از فعالیت های مرکز بهداشت شهرستان یزد در مقابله به بیماری کووید19 اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته، غربالگری خانوارها از نظر بیماری کووید19 بوده و ثبت آن در سامانه بوده است.

,

موسوی ندوشن با بیان اینکه تا 85.6 درصد جمعیت شهرستان یزد از نظر بیماری کووید 19 غربالگری شدند اظهار داشت: در زمان غربالگری و تماس با خانواده ها آموزش های افراد جامعه در خصوص بیماری کرونا در دستور کار بود.

,

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد افزود: هنگامی که غربالگری خانوار در شهرستان یزد صورت می گیرد و موارد مشکوک به مراکز 16ساعته غربالگری بیماری های واگیر معرفی می گردند.

,

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان یزد چند مرکز 16 ساعته غربالگری بیماری های واگیر در حال فعالیت هستند که هر زمان بیماران مشکوک به کرونا مشاهده می شود به این مراکز معرفی صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه