اخبار داغ

امام‌جمعه درود:

حواسمان به کسانی که زخم زندگی‌شان عمیق‌تر شده باشد

حواسمان به کسانی که زخم زندگی‌شان عمیق‌تر شده باشد
حجت‌الاسلام حجتی‌نیا گفت: در بین ما کسانی هستند که درآمدشان روزانه است و به‌واسطه این شرایط جدید، مشکلات بیشتری برایشان ایجاد شده است و زخم زندگی آن‌ها عمیق‌تر شده است و ما باید حواسمان به آن‌ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی حجتی نیا، امام‌جمعه درود در گفت‌وگو با صبح توس گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر سایه این ویروس از سر مملکت ما برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در قرآن کریم می‌خوانیم که هیچ مصیبتی بدون اذن خدا نخواهد بود و هر کس در این مصیبت‌ها به خدا ایمان بیاورد قلبش توسط خداوند هدایت می‌شود و خداوند به همه‌چیز دانا است و همچنین در سوره طلاق آمده است که افراد باید ازآنچه خداوند به افراد داده است انفاق کند و خداوند به هر کس به‌اندازه‌ای که به او داده است انتظار دارد.

,

حجتی نیا افزود: در بین ما کسایی هستند که درآمدشان روزانه است و به‌واسطه این شرایط جدید، مشکلات بیشتری برایشان ایجادشده است و زخم زندگی آن‌ها عمیق‌تر شده است و ما باید حواسمان به آن‌ها باشد.

,

امام‌جمعه درود تأکید کرد: در مناجات شعبانیه آمده است که از خداوند بخواهیم توفیق آبادانی قلب، ترک گناه و معصیت و همراهی کردن با افرادی که در روزی خود دچار مشکل شده‌اند کمک کند.

,

وی تصریح کرد: امروز زمانی است که با کمک به همدیگر نگذاریم فشار زندگی به افراد فشار بیاورد و در آستانه ماه مبارک رمضان همدیگر را در عبادت بهتر با حل مشکلات فکری و معیشتی کمک کنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه