اخبار داغ

امام‌جمعه اسحاق‌آباد:

میدان مبارزه با کرونا عرصه تجلی فضائل اخلاقی شد

میدان مبارزه با کرونا عرصه تجلی فضائل اخلاقی شد
حجت‌الاسلام زارعی گفت: میدان مبارزه با کرونا در ایران برای ملت عزیز عرصه تجلی فضائل اخلاقی مانند ایثار، گذشت، انفاق، اتحاد و همدلی خصوصاً توجه به هم نوعان و مستضعفین شد و صحنه‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا زارعی، امام‌جمعه اسحاق‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند این ویروس آزمایشی برای همه بود که مردم در این آزمون موفق شده‌اند و میدان تهدید را به بهترین فرصت‌ها تبدیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: میدان مبارزه با کرونا در ایران برای ملت عزیز عرصه تجلی فضائل اخلاقی مانند ایثار، گذشت، انفاق، اتحاد و همدلی خصوصاً توجه به هم نوعان و مستضعفین شد و صحنه‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک و انفاق در این ماه ثوابش مضاعف است و رسول‌الله به این امر نیز تأکید کرده است.

,

زارعی ادامه داد: از مردم و گروه‌های جهادی انتظار داریم به‌مانند گذشته، الآن نیز به نیازمندان توجه ویژه‌ای شود و آن‌ها را با شرایط فعلی تنها نگذارند.

,

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال برخلاف سال‌های قبل امکان تجمع وجود ندارد و بهترین موقعیت است تا از این فرصت‌ها به عبادت بپردازیم.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد گفت: عبادت دو نوع است، در خلوت و در جلوت، این دعاهای دسته‌جمعی مصداق مناجات در جلوت بود ولی بسیاری از دعاها توصیه شده است در خلوت انجام شود و این شرایط می‌توان از این مناجات‌ها بهره‌مند شد.

,

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه مردم و ملت عزیز ایران امیدوار هستند و در بدترین شرایط خوش درخشیدند ان شاء الله کرونا را شکست خواهند داد و مناجات‌های جلوتی دوباره در اماکن مقدس شروع خواهد شد.

,

زارعی بیان داشت: در ایام عید 350 میلیون ریال کمک‌های غذایی بین مردم توزیع شده است و چندین نوبت به‌مانند دیشب و شب میلاد امام زمان (عج) نیز بسته‌های غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه