اخبار داغ

حباب کاذب قیمت لیموترش و لیموشیرین در بازار

حباب کاذب قیمت لیموترش و لیموشیرین در بازار
کارگر گفت: قیمت لیموترش و لیموشیرین، به سبب سودجویی دلالان رشد چشمگیری داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اسداله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگویی، از افزایش چشمگیر قیمت لیموترش و لیموشیرین در بازار خبر داد و گفت: اگرچه بنا به اظهارات رئیس اتحادیه عمده فروشان مقادیر قابل توجهی لیموشیرین و لیموترش در سردخانه‌ها دپو شده، اما قیمت آن به سبب سودجویی دلالان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی قیمت کنونی هر کیلو لیموترش در میدان مرکزی را ۲۹ هزار تا ۳۰ هزار تومان و لیموشیرین ۱۵ تا ۲۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به نوسان چشمگیر قیمت این ۲ محصول طی روز‌های اخیر، دیگر در خرده فروشی‌ها سود ۳۵ درصدی لحاظ نمی‌شود.

,

کارگر قیمت هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۴ هزار تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۵ هزار تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال رسمی شمال ۴ هزار تا ۶ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، نارنگی تخم پاکستانی ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان سیب لبنانی زرد ۴ هزار تا ۹ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۴ هزار تا ۸ هزار تومان و کیوی ۶ هزار تا ۱۱ هزار تومان است.

,

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نرخ سایر میوه ها در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو خیار بوته‌ای با نرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گریپ فروت تو سرخ ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، گریپ فروت سفید ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، موز ۱۰ هزار تا ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ملون ۴ هزار تا ۸ هزار تومان و هندوانه یک هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

,

وی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را ۳ هزار تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو بادمجان گلخانه ۵ هزار تا ۹ هزار تومان، باقالی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، پیاز شیری ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، پیاز زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، تره فرنگی ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، سیب زمینی نو ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، سیب زمینی کهنه ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، نارنج ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سیر خشک ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو فلفل تند ریز ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، کلم بروکلی ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کرفس یک هزار تا ۳ هزار تومان، کلم سفید و قرمز ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، گل کلم ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا سبز ۶ هزار تا ۹ هزار تومان و هویج یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

,

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

,

این‌مقام مسئول درباره قیمت میوه و صیفی در ماه رمضان اظهار کرد: طبق روال سال‌های قبل با ورود به ماه مبارک رمضان به استثنای چند روز نخست ثبات و رکود بر بازار حاکم است چرا که تقاضا برای خرید به شدت کاهش می‌یابد.

,

کارگر در پایان تصریح کرد: با گسترش ویروس کرونا بار‌ها تاکید کرده ایم که مغازه داران به صورت آنلاین خدمات را ارائه دهند و هم اکنون ۷۰ درصد اعضا این آمادگی را دارند که با پیک رایگان اجناس خود را عرضه کنند.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه