اخبار داغ

سوریه:

گزارش سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گمراه کننده و ساختگی است

گزارش سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گمراه کننده و ساختگی است
دولت سوریه گزارش اخیر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی علیه این کشور را گمراه کننده و حاوی نتیجه‌گیری‌های دروغ و ساختگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه(سانا)، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: گزارش سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی درباره استفاده از مواد سمی در شهرک اللطامنه در سال 2017 میلادی گمراه کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بیانیه تاکید کرد: این گزارش حاوی نتیجه گیری های دروغین و ساختگی است و هدف از آن وارنه جلوه دادن حقایق و متهم کردن دولت سوریه است، زیرا این گزارش به منابعی تکیه کرده که آنها را ترویست های جبهه النصره و به اصطلاح جماعت تروریستی "کلاه سفیدها" سرهم کرده اند. این تروریست ها این اقدام را در راستای اجرای دستورات اربابان خود در آمریکا و ترکیه و برخی کشورهای غربی شناخته شده انجام داده اند. در تهیه این گزارش به طور کامل شیوه ها و روش های کاری سازمان منع سلاح های شیمیایی نادیده گرفته شده و کمترین مبانی تحقیق و سلامت آن در نظر گرفته نشده است.

,

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سوریه با شدیدترین لحن گزارش به اصطلاح تیم "تحقیقات و تعیین هویت" غیرقانونی را به طور کامل محکوم می کند و همزمان نیز به طور قاطع استفاده دولت سوریه از گازهای سمی در شهرک اللطامنه یا هر شهر یا روستای دیگر سوریه رد و تاکید می کند که ارتش سوریه از چنین سلاحی در دشوارترین نبردهای خود علیه گروههای مسلح تروریستی استفاده نکرده است.

,

وزارت خارجه سوریه گفت: تهیه این گزارش از پیش توسط سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و غربی یا به دستور آنها انجام شده است و آنها از پیش می دانسته اند که به چه نتایجی منجر خواهد شد و هدف از این کار اقدام علیه سوریه و ارتش دلاور آن است.‎

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه