اخبار داغ

ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس کمک می‌کند

ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به انگلیس کمک می‌کند
هفته نامه اشپیگل خبر داد که ارتش آلمان برای مقابله با بحران کرونا به کلینیک‌های انگلیس که به شدت در جریان شیوع کرونا کمبود تجهیزات دارند دستگاه‌های تنفس مصنوعی متحرک ارسال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، با توجه به درخواست کمک انگلیس ارتش آلمان به این کشور تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی متحرک ارسال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به این ترتیب ارتش آلمان به کلینیک ها در انگلیس که به شدت تحت فشار شیوع گسترده کرونا قرار دارند کمک می کند. بر اساس اطلاعات هفته نامه "اشپیگل"، نیروهای ارتش آلمان 60 دستگاه تنفس مصنوعی متحرک مخصوص بخش های مراقبت ویژه را به انگلیس ارسال می کند.

,

وزارت دفاع انگلیس چندی پیش از شرکای خود در ائتلاف نظامی ناتو کمک های فوری در بحران کرونا را درخواست کرده بود. حالا وزارت دفاع آلمان بعد از انجام بررسی هایی به این درخواست لندن واکنش نشان می دهد.

,

وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که برلین برای این کمک ها هیچ هزینه‌ای از انگلیس دریافت نمی کند و امیدوار است بتواند سهم کوچک و البته موثری در غلبه بر این بحران ایفا کند.

,

انگلیس به شدت تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته و بر اساس آمارها بیش از 60 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بیش از 7 هزار نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

,

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم بعد از ابتلا به کرونا روز دوشنبه به کلینیکی در لندن منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.

,

سیستم بهداشت و درمان انگلیس که قبل از بحران کرونا هم وضعیت خوبی نداشت حالا در جریان این بحران شدیدا با کمبودهای چشمگیر مواجه شده است.

,

دولت انگلیس اعلام کرده که هنوز نقطه اوج این بحران در این کشور فرا نرسیده است. تا آن زمان لندن حداقل به 18 هزار دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد و در حال حاضر تنها حدود 10 هزار از این دستگاه را در اختیار دارد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه