اخبار داغ

۱۸۰ منطقه در ترکیه را قرنطینه کرده‌ایم

۱۸۰ منطقه در ترکیه را قرنطینه کرده‌ایم
وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۱۰ میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آینده‌ای بسیار نزدیک به ۲۰ میلیون و بیشتر از آن نیز برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی مصاحبه‌ای با تلویزیون استار ترکیه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این کشور و اقدامات این وزارتخانه طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: اکنون 180 منطقه مختلف در ترکیه که شامل 122 هزار و 500 نفر می‌شود در قرنطینه قرار دارد و با احتساب شهروندانی که از خارج آمده‌اند این رقم به 138 هزار نفر میرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سویلو افزود: به طور کلی در شهرهای بزرگ، مردم رعایت قرنطینه خانگی را کرده و حدوداً 85 تا 90 درصد مردم در خانه‌های خود به سر میبرند.
,
 
,
وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 10 میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع میشود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آیندهای بسیار نزدیک به 20 میلیون و بیشتر از آن نیز برسد.
,
 
,
وی همچنین درخصوص عملیاتهای نیروهای امنیتی این کشور علیه تروریسم عنوان کرد: از ابتدای سال میلادی تاکنون 22 هزار عملیات انجام گرفته است.
,
 
,
وزیر کشور ترکیه همچنین در خصوص عملیات تروریستی گروه پ ک ک علیه برخی شهروندان کرد در جنوب این کشور که منجر به کشته شدن 5 کارگر در منطقه دیاربکر شد گفت: به طور کلی از انتشار تصاویر تروریستها امتناع می‌کنیم اما در این مورد به زودی چهره آنها را به نمایش عمومی خواهیم گذاشت.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه