اخبار داغ

مدیر کل رهداری و حمل و نقل جاده ای البرز؛

180 راهدار البرز با 100 دستگاه ماشین آلات راهداری در آماده باش هستند/باوجود بارش شدید برف و باران هیچ راهی مسدود نیست

180 راهدار البرز با 100 دستگاه ماشین آلات راهداری در آماده باش هستند/باوجود بارش شدید برف و باران هیچ راهی مسدود نیست
گودرز محمودی گفت: با توجه به پیش بینی بارش نزولات آسمانی در روزهای آینده، 100 دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از برف روب، نمک پاش، لودر، گریدر و گشت زنی فعال شده اند و 180 نفر از همکاران راهدار در قالب 12 واحد راهدارخانه به صورت مداوم و شبانه روزی در سطح محورهای مواصلاتی حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: طی 4 روز گذشته بارش ها در استان آغاز شده است و در ارتفاعات البرز به ویژه اشتهارد ، طالقان، محور چالوس و مقدار کمی هم در کرج شاهد بارش برف بودیم اما این روند تا چهار روز آینده هم ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,
گودرز محمودی روز جمعه با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته تمام محورهای استان البرز  با بارش باران به صورت مداوم همراه بودند، افزود: شامگاه 22 اسفند نیز بارش باران ادامه داشت در نتیجه تمام عوامل راهداری در آماده باش کامل قرار دارند و حتی طرح زمستانه را به طرح نوروزی متصل کرده ایم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز جابجایی و تردد کم شد تمام توان و انرژی خود را به سمت نگهداری بردیم و به اصلاح ایرادات در محورها اعم از لق گیری، ریزش برداری، تخلیه چاه ها، قنات ها و راه آب ها و اصلاح چاله های سطح راه ها پرداختیم، لذا آمادگی کامل را برای بهار پر بارش داریم. 
,
 
,
محمودی تصریح کرد: راهداری ها و محل استقرار راهداران فعال است و مدیران ادارات و شهرستان ها به صورت شبانه روزی و مسئولین راهدارخانه ها در کنار راهداران به فعالیت خود ادامه می دهند و امیدواریم برای مردم مشکلی در تردد حادث نشود. 
,
 
,
وی گفت: 100 دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از برف روب، نمک پاش، لودر، گریدر و گشت زنی فعال شده اند و 180 نفر از همکاران راهدار در قالب 12 واحد راهدارخانه به صورت مداوم و شبانه روزی در سطح محورهای مواصلاتی حضور فعال دارند. 
,
 
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت:  علی رغم بارش بسیار شدید که موجب ریزش و آبگرفتگی ها در دیگر استان های کشور شده است، هیچگونه انسدادی در سطح راه های البرز نداشته ایم. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه