اخبار داغ

۴۲۰۰ کاریکاتور از ۸۸ کشور در مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

۴۲۰۰ کاریکاتور از ۸۸ کشور در مسابقه «ما کرونا را شکست می‌دهیم»
هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور با ۴۲۰۰ اثر در مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ۴۰ روز بعد از اعلام فراخوان مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور در این مسابقه شرکت کردند که که با دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی برگزار شد. از میان آثار رسیده ۲۱۸۸ اثر در مدت ۲۸ روز در سایت ایران کاریکاتور به نمایش درآمد که در این بازه زمانی یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از این آثار دیدن کردند. این آثار علاوه بر سایت ایران کاریکاتور در صفحه مجازی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیز نمایش داده شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق آمار اعلام شده بیشترین هنرمندان از کشورهای مختلف به این شرح است: ایران با ۴۳۶ هنرمند، ترکیه با ۸۲ هنرمند، چین با ۷۲ هنرمند، هند با ۷۵ هنرمند، اندونزی با ۷۰ هنرمند، برزیل با ۴۸ هنرمند، روسیه با ۳۰ هنرمند، صربستان با ۲۶ هنرمند و اوکراین با ۲۵ هنرمند. اسامی شرکت‌کنندگان کشورهای مختلف در سایت ایران کاریکاتور درج شده است.  

,

مسابقه بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری نهادهای مختلفی مانند اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای تجسمی خوزه هنری بنیاد فرهنگی روایت فتح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ... برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه