اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

600 بسته معیشتی در راستای کمک مومنانه جمع آوری شد

600 بسته معیشتی در راستای کمک مومنانه جمع آوری شد
سردار علی محمد اکبری گفت: همزمان با اجرای طرح کمک مومنانه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اهدا یک پک بهداشتی به کادر درمان که شامل لباس ایزوله مخصوص، مایع ضدعفونی کننده دست ، ماسک سه لایه مخصوص پزشکی، الکل 250 سی سی ، هزار جفت دستکش لاتکس و 100 لیتر مایع ضدعفونی کننده فعالیت خود را آغاز کرد است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و بسیج به  عنوان نخستین نهاد آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی نیروهای بهداشتی و علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام کرد و در طرح رزمایش بسیج ملی مبارزه با کرونا که طرح مشتکری بین علوم پزشکی و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بود تفاهم نامه ای نوشته شد که استان چهارمحال و بختیاری در این طرح جز استان های برتر در اجرای این طرح بود.

وی افزود:  مدیریت قوی، تلاش همه جانبه، همبستگی  و همدلی میان نیروهای نظامی، انتظامی، حلال اهمر، کادر درمانی و بهداشتی و ... نه تنها در این وضعیت بلکه در حوادث اخیر موجب شده تا استان ما همیشه با افتخار از این بحران ها گذر کند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب دیده در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین از روز گذشته با رمز مقدس یاصاحب الزمان(عج) در رده های نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری شروع شده است.

وی افزود: طرح کمک مومنانه که طرح دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور است در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان این ویروس به مرحله اجرا رسید و  اقدامات مورد نیاز اعم از توزیع بسته های معیشتی رسیدگی به مشکلات قشر آسیب پذیر و ... در این خصوص انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با عملیاتی شدن طرح کمک مومنانه در استان ، نخستین قدم را یکی از پایگاه مقاومت بسیج با اهدا 600 بسته معیشیتی کمک به نیازمندان شروع کرد و همچنان در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع) از اهدا بسته های بهداشتی  به مدافعان سلامت در استان خبر داد و گفت:  90 دست لباس ایزوله مخصوص، 40 عدد مایع ضدعفونی کننده دست 50 سی سی، دوهزار عدد ماسک سه لایه مخصوص پزشکی ، 300 عدد الاکل 250 سی سی، هزار جفت دستکش لاتکس و  مایع ضدعفونی کننده با نرخ دولتی بالغ بر 32 میلیون تومان فعالیت خود را آغاز نمود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه