اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:

پرداخت 5 هزار میلیار تومان برای کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور

پرداخت 5 هزار میلیار تومان برای کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور
مرتضی خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای جبران کمبود اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از پرداخت 5 هزار میلیارد تومانی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید مرتضی خاتمی امشب در نشست خبری با اشاره به عملکرد خوب مردم در مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: امیدواریم مسئولان هم در این زمینه خوب عمل کنند تا هرچه سریعتر این بیماری در کشور و استان کنترل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با گریز به غیر طبیعی بودن انتشار ویروس کرونا ابراز کرد: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس نیز به کمک مجریان مبارزه با کرونا ویروس رفت.

,

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس با بیان اینکه من معتقدم اگر فاصله گذاری اجتماعی زود تر انجام می شد شرایط به مراتب بهتر از امروز بود تصریح کرد: رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا تصمیم به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در این زمان گرفت.

,

وی با اشاره  به انجام فاصله گذاری هوشمند در کشور عنوان کرد: در صورت شیوع دوباره کرونا ویروس در کشور تمامی کار های انجام شده به هدر می رود و طبق نظر کاشناسان چند برابر شدن تعداد بیماران در پی این اتفاق خواهد بود.

,

خاتمی با بیان اینکه در استان پیک ابتلا به کرونا ویروس را تا به امروز شاهد نبوده ایم افزود: نقش آفرینی مردم در خود مراقبتی و دگر مراقبتی امیدوار کننده است و امیدواریم دولت هم به وعده های خود عمل کند.

,

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که شروع فعالیت های مشاغل کم خطر به معنی عادی شدن وضعیت نیست و خود مراقبتی و دگر مراقبتی باید همچنان انجام شود.

,

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس با گریز به پیش بینی های انجام شده برای جبران کمبود اعتبارات حوزه بهداشت و درمان ابراز کرد: با محقق شدن این اعتبارات از جمله پرداخت 5 هزار میلیارد تومان که یک هزار و 600 میلیون تومان آن در اختیار وزارت بهداشت است و 12 هزار میلیارد تومان برداشتی از صندوق ذخیره ارزی، امیدواریم مشکلات مربوط به پرداختی های معوقه کادر درمانی و تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی انجام شود.

,

وی با اشاره به حضور همه جانبه مردم در صحنه دراین این ایام تصریح کرد: این همکاری و حضور در صحنه از طرف مردم و کادر درمانی یک ایثار است و به همین دلیل دنیا از اقدامات انجام شده در ایران در حیرت است.

,

خاتمی با اشاره به وجود تحریم های داروی علیه نظام اسلامی بر خلاف ادعای کذب استکبار جهانی عنوان کرد: حضور همه جانبه مردم در صحنه ها بوده است که مشکلات را پشت سرگذاشته ایم و در ماه مبارک رمضان هم این یاری افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه