اخبار داغ

گزارش تصویری؛

حال و هوای غسالخانه اموات کرونایی در شیراز

حال و هوای غسالخانه اموات کرونایی در شیراز
رفتن به جایی که در شرایط معمول حال و هوای خوبی ندارد و از در و دیوارش بوی مرگ می آید، می تواند حال آدم را دگرگون کند؛ همان حمام آخری که این روزها نه تنها دلهره می آورد بلکه حضور متوفیانی که ویروس منحوس کرونا آن ها را از پای درآورده، این محیط را حزن انگیزتر هم کرده است. اینجا غسالخانه متوفیان کرونایی است...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از شیرازه: به‌دلیل حجم بالای آلودگی ویروس کرونا غسل و کفن کردن متوفی بدون حضور افراد خانواده و با رعایت موازین بهداشتی خاصی انجام می‌شود که یکی از حساس ترین اقدامات در خصوص جلوگیری از شیوع کروناست. بطوریکه کوچکترین بی احتیاطی در این مسیر سبب گسترش ویروس خواهد شد. افرادی که به‌علت بیماری کرونا درگذشته اند مراسم تغسیل و تکفین آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاص و تدابیر ایمنی جهت جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,



 

,
,
, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

جهادگرانی مخلص از گروه‌های جهادی طلاب حوزه های علمیه استان فارس، بدلیل دشوار بودن مراسم تغسیل و تکفین درگذشتگان پا به عرصه این میدان گذاشته اند و به صورت داوطلبانه به بخش غسالخانه دالرحمه شیراز رفته و فضای سوگوارانه این محیط را معنویتی مضاعف بخشیده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه