اخبار داغ

مدیر فرودگاه سمنان:

ترمینال فرودگاه سمنان در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد/ برقراری پروازهای مشهد با پایان یافتن فراگیری کرونا

ترمینال فرودگاه سمنان در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد/ برقراری پروازهای مشهد با پایان یافتن فراگیری کرونا
مدیر فرودگاه سمنان می‌گوید ترمینال این فرودگاه در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در ادامه بررسی پروژه‌های وعده‌داده شده در استان سمنان، این‌بار به موضوع ترمینال فرودگاه سمنان می‌پردازیم. در پانزدهمین روز از مهرماه سال 98، سیدعباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره به پیشرفت 50 درصدی ترمینال فرودگاه سمنان اعلام کرد که این ترمینال تا دهه فجر امسال(98) به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اما کم‌تر از دو ماه بعد، در بیست و یکم آذرماه 98، شجاعی، مدیر فرودگاه سمنان با بیان این که ساخت ترمینال فرودگاه از اردیبهشت‌ماه سال 97 آغاز شده، میزان پیشرفت فیزیکی آن را 55 درصد عنوان و ابراز امیدواری کرد که این ترمینال سال آینده(99) به بهره‌برداری برسد. این ابراز امیدواری در دوازدهم دی‌ماه 98 به قطعیت رسید و مدیر فرودگاه سمنان اعلام کرد که ترمینال مسافر فرودگاه سمنان در وسعت 2 هزار و 200 متر مربع در سال آینده(99) به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 باز هم کم‌تر از دو ماه بعد، در هشتم اسفندماه 98، فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از پیشرفت 65 درصدی کار احداث ترمینال فرودگاه سمنان خبر داد. آخرین اظهارنظرها درباره ترمینال فرودگاه سمنان به نهمین روز از فروردین‌ماه 99 بازمی‌گردد؛ وقتی شجاعی، مدیر فرودگاه سمنان از پیشرفت 70 درصدی ترمینال خبر داد و گفت در سال 99 شاهد افتتاح ترمینال با زیربنای 1500 مترمربع و مساحت 2200 مترمربع خواهیم بود.

,

شجاعی، مدیر فرودگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، علت تأخیر در تحقق وعده افتتاح ترمینال در دهه فجر سال گذشته را «فراگیری کرونا» و «برخی محدودیت‌های مالی» عنوان کرد و گفت: آن‌چه که بسیاری از برنامه‌ها را تحت تأثیر قرار داده، کاهش درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها به دلیل کاهش شمار پروازهاست.

,

وی گفت: با وجود مشکلات ایجادشده و تعطیلی برخی واحدهای مرتبط، می‌کوشیم ترمینال فرودگاه سمنان را در شش‌ماهه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسانیم؛ و این مهم‌ترین برنامه ما در سال 99 خواهد بود.

,

مدیر فرودگاه سمنان با اعلام این خبر که مطابق رایزنی‌های صورت‌گرفته با ایران‌ایر، پس از ایام فراگیری کرونا، قطعا شاهد برقراری پروازهای سمنان به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود، گفت: پس از این ایام، برای برقراری پرواز به دیگر نقاط نیز رایزنی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه