اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران:

نیاز کشور به ملزومات بهداشتی رفع شد

نیاز کشور به ملزومات بهداشتی رفع شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: 220 واحد صنعتی در کشور داشتیم که اخیراً 150 واحد جدید اضافه شد و به چرخه تولید بازگشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰ واحد تغییر خطوط دادند و در کنار مردم قرار گرفتند و امروز بعد از یک ماه در تولید مواد ضدعفونی کننده پد، ژل و ماسک تقریبا نیاز مردم رفع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,  ,
 
,
وی گفت: هیچ کمبودی در مایع ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی کننده سطح نداریم و به وفور در حال تولید است و مشکلی در تولید و تامین الکل اتانول داشتیم که تولید کنندگان پای کار آمدند.
,
 
,
پرنیان افزود: در استان تهران واحدی داریم که روزانه ۲۵هزار لیتر ظرفیت تولید دارد تا چند روز آینده به چرخه تولید اضافه می شود و روزانه بالای۵۰۰ هزار لیترمواد ضدعفونی کننده در کشور تولید میشود.
,
 
,
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران گفت: قبل از شیوع کرونا ظرفیت تولید الکل اتانول سه برابر نیاز کشور و مواد شوینده و بهداشتی هفت۷ برابر ظرفیت بود و اکثر کارخانه ها زیر ظرفیت کار میکردند و مقداری هم صادرات داشتیم و با شیوع کرونا یک جهشی در تولید اتفاق افتاد و با همدلی و تاخیر خط نیاز برطرف شد.
,
 
,
وی افزود: پیش از کرونا روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک تولید می کردیم و الان ظرفیت ما به پنج میلیون عدد در روز رسیده است.
,
 
,
صابر پرنیان گفت: بیش از ۲۰ برابر در تولید ماسک ظرفیت داریم و روزانه ۴۵۰ هزار عدد ماسک فقط در استان تولید میشود و تولید ژل ضدعفونی دست هم در استان تهران روزانه به بالای ۱۰۰هزار لیتر رسیده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه