اخبار داغ

بازهم قصه گرانی در یاسوج؛

کالاپزشکی‌های یاسوج، سدی در مقابل سلامتی شده‌اند

کالاپزشکی‌های یاسوج، سدی در مقابل سلامتی شده‌اند
از ابتدای شیوع کرونا ویروس ، همه گیری گرانی نیز به بازار های استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در شهر یاسوج شیوع پیدا کرده است تا این بار کالا پزشکی های این شهر با گران فروشی سدی در مقابل سلامتی شهروندان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس "برخورد قاطع" یک عبارت جدید در فرهنگ لغت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در مقابل گرانی است که به اذعان مردم اگر وجود داشت کارد به استخوان نمی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ",

بعد از گرانی در بازار میوه و برنج و وفور تجهیزات پزشکی و سلامت در بازار، با ورود قرارگاه‌های جهادی در تولید ماسک، ژل ضدعفونی و... گرانی در فروش تجهیزات سلامتی به کالا پزشکی های شهر یاسوج رسید.

شهروندان یاسوجی با تماس های متعدد و ابراز گلایه از گرانی در فروش تجهیزات پزشکی و عدم نظارت کافی بر این بازار کلام پایانی همه تماس گیرندگان به یک نتیجه ختم می شد که آیا مسئولی برای مقابله با سد سلامتی مردم وجود ندارد.

این شهروندان معتقدند، نظارت ها در بازارهای مختلف کافی نبوده است و اگر در محل احکام پلمپ صورت گیرد، درس عبرتی برای سایر گران فروشان می شود.

خبرنگار میدانی این پایگاه خبری بدنبال تماس های مکرر شهروندان در قالب خریدار شیلت های پزشکی به بیش از ۷ کالا پزشکی در شهر یاسوج مراجعه کرد و آنچه در این حضور مشهود بود چند قیمتی بودن این کالا در یک مدل بود. گران بودن آن را به کارشناسان بازرس موکول می کنیم تا تعیین کننده نهایی قیمت باشند.

امید است مسئولان استان در این خصوص چاره اندیشی کرده و به فکر سلامتی مردم باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه