اخبار داغ

"مهار اژدها" در شبکه مستند!

"مهار اژدها" در شبکه مستند!
مستند «مهار اژدها» نگاهی آسیب‌شناسی به واردات بعضی کالاهایی است که نمونه آن در داخل تولید می‌شود؛ این فیلم امروز از شبکه مستند پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جدول پخش ویژه شبکه مستند به‌دلیل ادامه‌دار شدن روزهای قرنطینه تا 6 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت؛ در یکی از باکس‌های ویژه این شبکه که از ساعت 18:30 تا اذان مغرب است، مستندهای برگزیده تلویزیون به‌روی آنتن می‌روند.

مستند «مهار اژدها» یکی از مستندهایی است که در این باکس به روی آنتن خواهد رفت؛ «مهار اژدها» از تولیدات شبکه مستند برای اولین‌بار با نگاهی جامع به آسیب‌شناسی واردات و نقش برخی افراد پرداخته و مشکلات تولیدی و معیشتی کارگران را با حضور چهره‌های سیاسی، اقتصادی، کارگری، ورزشی و هنری به تصویر کشیده است.

این مستند آسیب‌شناسی کالاهای مشابهی است که نمونه آن در ایران تولید می‌شود اما وارد کشور می‌شود؛ علاوه بر این، نگاهی جامع به بحث واردات دارد و برای نخستین بار بحث واردات را از منظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی با حضور 15 نفر از شخصیت‌های سرشناس حوزه‌های دانشگاه، مجلس، دولت و تولیدکنندگان و حتی ورزشکاران و هنرمندان بررسی کرده است.

این مستند به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار تولید شده و امروز، شنبه 30 فروردین ساعت 18:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه