اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

500 سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع می‌شود

500 سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع می‌شود
فرهاد امندی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده،500 سری جهیزیه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از سال 92 در زمینه اشتغال و تولید به ویژه امنیت غذایی 37 میلیارد تومان تسهیلات به ویژه در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: آموزش افرادی که در بحث تولید وارد می‌شوند یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی است که به همین منظور تفاهم‌‌نامه‌هایی با سازمان فنی‌و حرفه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از بحث تولید فروش محصولات از مهمترین فعالیت‌های این سازمان است که امسال با اجرای نمایشگاه‌های دائمی مختلف در شهرستان‌ها در این زمینه اقدام می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خاطرنشان کرد: صندوق‌‌های قرض‌الحسنه در بین مردم ایجاد شده است و این صندوق‌‌ها برای فعالیت بیشتر به طرف تشکیل تعاونی سوق داده می‌شود.

,

امندی افزود: 500 پروژه محرومیت زدائی در سال گذشته برنامه‌ریزی شد که تا کنون 300 پروژه به اتمام رسیده است و اوایل امسال بقیه پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

,

وی افزود: 500 سری جهیزیه اوایل امسال در بین زوج‌های نیازمند و محروم توزیع شده همچنین 200 پروژه جدید به ویژه در حوزه آبرسانی اجرایی می‌شود.

,

این مسئول از توزیع البسه در بین نیازمندان خبرداد و گفت:  توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهادهای حمایتی نیستند، از دیگر اقدامات این سازمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه