اخبار داغ

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی:

۱۱۱۷ متقاضی از طریق پیامک در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند/ آغاز کار ساخت تابستان ۹۹

۱۱۱۷ متقاضی از طریق پیامک در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند/ آغاز کار ساخت تابستان ۹۹
علیزاده گفت: در خراسان‌جنوبی یک‌هزار و 117 نفر از طریق پیامک در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح "اقدام ملی تأمین مسکن" را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی در کشور برنامه‌ریزی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
با توجه به این‌که مرحله اول ثبت‌نام درآبان ماه سال گذشته انجام شد و به دلیل تکمیل شدن ظرفیت طی مدت زمان کوتاه تعداد قابل توجهی از متقاضیان از ثبت‌نام در مرحله اول جاماندند بنابر درخواست متقاضیان در نقاط مختلف کشور امکان ثبت نام در مرحله دوم 30 آذر ماه سال گذشته فراهم شد که این بار نیز طی مدت زمان کمتر از نیم ساعت در خراسان‌جنوبی ظرفیت تکمیل شد و عده‌ای از ثبت‌نام مرحله دوم نیز جاماندند.
,
 
,
با توجه به تقاضای زیاد مردم در شهر بیرجند برای سومین بار امکان ثبتنام در طرح ملی مسکن در استان فراهم شد و در این نوبت فقط متقاضیان شهر بیرجند طی بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۲۶ تا ۲۷ اسفند سال گذشته امکان ثبتنام به صورت پیامکی را داشتند.
,
 
,
ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن 
, ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن , ثبت‌نام 5 هزار نفر در طرح ملی مسکن ,
 
,
حسن علیزاده معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص آخرین وضعیت طرح ملی مسکن در خراسان جنوبی اظهار کرد: در شهرهای بیش از 100 هزار نفرجمعیت استان پنج هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردند.
,
 
,
وی افزود: تا این لحظه نتایج استعلام فاز جدید ثبت نام شدگان اعلام نشده است.
,
 
,
معاون مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر امکان ثبت نام وجود ندارد.
,
 
,
علیزاده عنوان کرد: در خراسان‌جنوبی یک‌هزار و 117 نفر از طریق پیامک در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود کار ساخت این مسکن‌ها از تابستان 99 آغاز شود.
,
 
,
حامد دائمی معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: سهمیه مسکن اقدام ملی برای 22 شهر استان خراسان‌جنوبی یک هزار و 67 واحد در نظر گرفته شد اما یک هزار و 315 نفر در استان ثبت‌نام کردند.
,
 
,
وی افزود: با توجه به اینکه پالایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان به صورت سیستمی انجام می‌شود هنوز برای استان خراسان‌جنوبی تعداد واجدین شرایط مشخص نشده است.
,
 
,
معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه حضوری متقاضیان برای تکمیل مراحل ثبت‌نام و تشکیل پرونده در ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ها فراهم نشده است.
,
 
,
دائمی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی روز ‌های آینده با دریافت مجوز و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان مراجعه حضوری برای متقاضیان و تکمیل سیر مراحل ثبت‌نام فراهم شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: مقرر شده طی سه اولویت از طریق پیامک به متقاضیانی که در شهرهای مختلف ثبت‌نام کردند برای مراجعه حضوری و تکمیل فرایند ثبت‌نام اطلاع داده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه