اخبار داغ

فرماندارتبریز تاکید کرد؛

فاصله‌گذاری هوشمند همچنان پابرجاست/ مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند

فاصله‌گذاری هوشمند همچنان پابرجاست/ مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند
مهدوی گفت: سخن اصلی درارتباط با پیشگیری از کرونا این است که مردم از حضور در تجمعات انسانی به شدت خودداری کنند چراکه تراکم جمعیتی بالا امکان ابتلا به کرونا را به طور ویژه افزایش می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مهدوی فرماندار کلانشهر تبریز در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به برخی محدودیت‌های تردد در تبریز اظهار داشت: شرکت واحد اتوبوسرانی، مترو، دانشگاه‌ها، مدارس و مشاغل پرخطر همچنان با محدودیت مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: مشاغل با ریسک کم هم ، با اخذ مجوز بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه فعالیت دهند، سخن اصلی درارتباط با پیشگیری از کرونا این است که مردم از حضور در تجمعات انسانی به شدت خودداری کنند چراکه تراکم جمعیتی بالا امکان ابتلا به کرونا را به طور ویژه افزایش می‌دهد.

,

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه کرونا هنوز تمام نشده خاطرنشان کرد: جزو استان هایی هستیم که آمار فوتی‌ها کاهش ولی بر تعداد ابتلایان افزوده شده است، هرکس باید مسئول سلامتی خود باشد، به طور مثال تاکسی‌ها حق ندارند بیش از 3 نفر سوار کنند این موضوع را باید خود مردم در نظر بگیرند. بازارهای مسقف و محیط‌های سربسته اصلی ترین مرکز ابتلا به کرونا هستند.

,

مهدوی تاکید کرد: بازارهای مسقف و محیط‌های سربسته اصلی ترین مرکز ابتلا به کرونا هستند. مردم  به غیر ضرورت در خانه بمانند و کسانی هم که در خارج از منزل تردد می‌کنند  موارد بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک و دستکش را حتما در اولویت خود قرار دهند.

,

فرماندار تبریز با اشاره به افزایش قیمت نان در تبریز گفت: در سال‌های گذشته قیمت نان در سایر استان‌ها افزایش یافته، ولی در آذربایجان‌شرقی خوشبختانه نرخ نان افزایش نیافته بود، به علت افزایش هزینه‌ها  افزایش بهای نان در استان را خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه