اخبار داغ

سردار جوانی:

آمریکا سپاه را مانعی بر سرراه تحقق اهدافش می‌داند

آمریکا سپاه را مانعی بر سرراه تحقق اهدافش می‌داند
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که آمریکایی‌ها سپاه را مانعی بزرگ برسر راه تحقق اهدافش می‌داند؛ لذا به دنبال اجماع‌سازی علیه آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، نقش سپاه‌ پاسداران را در به شکست کشاندن طرح‌های ضدایرانی آمریکا مهم ارزیابی کرد و درباره اجرای پروژ «سپاه‌هراسی» از سوی دشمنان اظهار کرد: این موضوع شگرد آمریکایی‌هاست تا هر موقع به اهداف زیاده‌خواهانه خود دست نیافتند و قادر نیستند موانع را از سرراه خود بردارند، سریعاً به عملیات روانی دست می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: اگر آمریکایی‌ها، پروژه سپاه‌هراسی را در دستورکار خود قرار داده‌اند، ‌بدین خاطر است که جبهه‌ای را علیه سپاه‌ شکل دهند تا هم فشارها علیه سپاه توجیه شود و هم به اجماع‌سازی مدنظرش برضد سپاه دست یابد.
,
 
,
آمریکا درصدد مقابله با قدرت سپاه‌
,
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی آمریکایی‌ها، سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند این بدین معناست که درصدد مقابله با قدرت سپاه‌‌ پاسداران انقلاب اسلامی هستند؛ لذا برای مقابله با سپاه نیازمند ایجاد پروژه سپاه‌هراسی و ایجاد رعب و وحشت از سپاه در میان دولت‌های منطقه هستند.
,
 
,
جوانی با بیان اینکه پروژه سپاه‌هراسی آمریکایی‌ها در امتداد همان پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی است، گفت: این موضوع در حالی رقم می‌خورد که سپاه پاسداران حافظ امنیت ملت‌هاست و در کنار ملت‌های منطقه قرار داشته و از منافع ملت ایران حفاظت می‌کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سپاه‌ پاسداران پرچم‌دار مبارزه با تروریسم در منطقه بوده و هست، اما دشمنان و کشورهایی که پروژه سپاه‌هراسی را دنبال می‌کنند با وارونه نشان دادن حقایق روزبه‌روز بر دشمنی خود با ایران و سپاه‌‌ پاسداران دامن می‌زنند و اوج دشمنی و کینه آنها با سپاه‌ در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به منصه ظهور رسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه