اخبار داغ

در سکوت خبری؛

"زیر خاکی" از کنداکتور شبکه یک حذف می شود؟/ حاشیه های سریال مناسبتی 2 روز پیش از ماه رمضان

"زیر خاکی" از کنداکتور شبکه یک حذف می شود؟/ حاشیه های سریال مناسبتی 2 روز پیش از ماه رمضان
تنها دو روز مانده به آغاز ماراتن پخش سریال‌های رمضانی سیما، زمزمه‌های مرتبط با احتمال حذف سریال «زیرخاکی» از کنداکتور شبکه یک، تلویزیون را در آستانه رقم خوردن یک حاشیه عجیب قرار داده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیزرهای سریال تلویزیون «زیر خاکی» تازه‌ترین ساخته جلیل سامان از چند شب قبل در کنداکتور پخش شبکه یک قرار گرفته و مخاطبان این شبکه بارها شاهد اطلاع‌رسانی درباره پخش آن در شب‌های رمضان ۹۹ بوده‌اند؛ سریالی که به‌واسطه پخش همین تیزرها بسیاری آن را برگ‌برنده شبکه یک در رقابت داغ شبکه‌های مختلف سیما در شب‌های رمضان می‌دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این سریال اما گویی گرفتار حاشیه شده و از صبح امروز زمزمه‌هایی مبنی‌بر حذف آن از کنداکتور شبکه یک، به گوش می‌رسد.

,

سریال تازه جلیل سامان که اولین تجربه این کارگردان در زمینه ساخت مجموعه طنز محسوب می‌شود، به ‌واسطه حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ژاله صامتی و گوهر خیراندیش از مجموعه‌های کنجکاوی‌برانگیز رمضان امسال محسوب می‌شود که بی‌تردید ظرفیت بالایی را برای استمرار شب‌نشینی خانواده‌ها، پای تلویزیون پس از دو تجربه موفق «پایتخت۶» و «نون.خ۲» در شبکه یک تلویزیون دارد.

,

نکته عجیب اینکه همزمان با انتشار شایعه احتمال تغییر کنداکتور شبکه یک و حذف «زیر خاکی»، همه کانال‌های رسمی صحت‌سنجی این خبر، سیاست «سکوت» در پیش گرفته‌اند و انتشار خبر قطعی را به «بعد» موکول می‌کنند.

,

پیگیری خبرنگار ما از عوامل سریال هم نتیجه‌ای مشابه به همراه داشت و آن‌ها هم ترجیح دادند در این زمینه اظهارنظر رسانه‌ای نداشته باشند. به‌نظر می‌رسد تصمیم‌ نهایی درباره قطعی شدن وضعیت پخش یا عدم پخش‌ «زیرخاکی»، امروز عصر در جلسه‌ای با حضور عوامل سریال و مسئولان سیما، اتخاذ می‌شود.

,

هرچند هنوز اصل خبر رسماً تأیید نشده اما بنابر شنیده‌های غیررسمی موقعیت به‌وجود آمده برای «زیر خاکی» احتمالاً مربوط به حواشی اخیر یکی از بازیگران این مجموعه است و سریال از نظر محتوایی دچار ممیزی نشده است و به همین دلیل پخش سریال پس از کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با این بازیگر هم احتمال بعیدی نیست.

,

در صورت قطعی شدن تغییر کنداکتور رمضانی شبکه یک و با حذف سریال تبلیغ‌شده، آن هم تنها دو شب مانده به آغاز پخش، قطعاً می‌توان جدی‌ترین حاشیه تلویزیون در سال جدید را به نام «زیر خاکی» ثبت کرد.

,

خبرنگار ما همچنان پیگیرکسب اطلاعات موثق و قطعی از سوی کانال های رسمی صداوسیما است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه