اخبار داغ

تأکید رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده بر حمایت مسئولین امور زنان از زنان سرپرست خانوار

تأکید رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده بر حمایت مسئولین امور زنان  از زنان سرپرست خانوار
رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده گفت: حال که با افتخار نهضت همدلی مؤمنانه در سراسر کشور راه افتاده است زنان سرپرست خانوار یا بدون سرپرست نیازمند را فراموش نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا آیت اللهی، رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به حدیثی از  پیامبر اکرم (ص)در خصوص خدمت به ایتام گفت: حضرت محمد (ص) فرموده اند: «آنکه در کار بیوه و یتیم بکوشد، چون مجاهد راه خدا یا نمازگزار شب یا روزه دار روز است».  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: درگیر و دار گرفتاریها، ابتلاها و مشکلات که در جامعه در اثر اشاعه ویروس کرونا به وجود آمده و در کوچه پس کوچه های شهر بانوان شریفی هستند که سرپرستی خانواده را بر عهده دارند و آبرومندانه به دنبال تأمین هزینه های زندگی بوده و هستند. اکنون که تأمین معیشت برای همه مشکل شده است قدر مسلم مشکلات این عزیزان چندین برابر شده است. آنانکه که برای دست آوردن لقمه نان حلالی در منازل کار می کردند و یا در کارگاه های تولیدی مشغول بودند و یا ... الان با وجود این ویروس بیکار شده اند.  

,

آیت اللهی تاکید کرد: حال که با افتخار نهضت همدلی مؤمنانه در سراسر کشور راه افتاده است زنان سرپرست خانوار یا بدون سرپرست نیازمند را فراموش نکنیم.  
از مسئولان اجرایی امور بانوان به ویژه مشاوران امور بانوان استانداری ها در سراسر کشور انتظار می رود اقدامات مؤثر حمایتی را در این زمینه انجام داده و مردم شریف ایران را در جریان گزارش دقیق اقدامات صورت گرفته قرار دهند.
 
 

 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه