اخبار داغ

استاندار تهران:

۱۸۰ میلیارد تومان برای سلامت مردم هزینه شده است

۱۸۰ میلیارد تومان برای سلامت مردم هزینه شده است
استاندار تهران گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان از منابع تحت اختیار فرمانداران برای سلامت مردم هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران اظهار داشت: از ویژگی ماه مبارک و ضیافت الهی، احسان و نیکوکاری است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
و برای اولین بار در تاریخ، همه دنیا دچار بیماری کرونا شده است و اینجاست که قیاس عملکرد دولت‌ها نمود پیدا می کند.
,
 
,
استاندار تهران بیان داشت: امروز با توجه به مجاهدت کادر بهداشت و درمان در تمام دنیا در آمار بهبود یافتگان جزو کشورهای برتر هستیم و با برخورداری از منویات رهبری توانستیم در بهبودی بیماران خوش بدرخشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: کشورهایی که در تکنولوژی مدعی هستند از یک عدد ماسک چندین بار استفاده می‌کنند.
,
 
,
بندپی با بیان اینکه محور دیگر قیاس، همدلی ملت است، عنوان کرد: سپاه، قوه مجریه، قوه قضائیه و مقننه اقدامات جدی برای معار و کنترل کرونا انجام داده اند.
,
 
,
استاندار تهران تصریح کرد: امروز در شهرستان های استان تهران در پوشش غربالگری و پیشگیری از این ویروس، کمی عقب بودیم اما با حضور مجاهدت سردار حسن زاده و فرمانداران، غربالگری به ۱۰۰ درصد رسید و وارد فاز دوم غربالگری شدیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ۱۸۰ میلیارد تومان از منابع تحت اختیار فرمانداران برای سلامت مردم هزینه شده است و امروز استان تهران در پیشگیری و غربالگری اقدامات ممتاز و تلاش‌های برجسته‌ای در سراسر کشور داشته‌ایم.
,
 
,
محسنی بندپی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ایران اسلامی کشوری توسعه یافته است خاطرنشان کرد: عملیات پرتاپ موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بود و خداوند بار دیگر به ملت عزت بخشید و بر خود لازم میدانم این پیروزی را به تمام مردم و مسئولان تبریک بگویم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه