اخبار داغ

گزارش؛

استقبال مردم از ورود ماه میهمانی خدا/ماه رمضان فرصتی برای رستگاری

استقبال مردم از ورود ماه میهمانی خدا/ماه رمضان فرصتی برای رستگاری
مردم شهرستان چرداول از ورود ماه رمضان خوشحال هستند واز فرصت های مادی ومعنوی این ماه استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، هرساله با ورود ماه رحمت الهی باردیگر درهای آسمان به روی مردم باز می شود واین مردم هستند که شادی خود را به گونه ای ابراز می کنند وآن را جشن می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

ماه رمضان از بهترین ماههای سال وماه رستگاری است که مژده آمدنش همه را خوشحال کرده است همه را نشان دادن عبودیت ومناجات سعی در به دست آوردن رستگاری دارند.

,

با ورود ماه رمضان در شهرستان چرداول این شادی وخوشحالی در بین مردم پخش شده وفرصتی پدیدآمده تا همه از فرصت های معنوی این ماه استفاده کنند.

,

ماه رمضان فرصتی برای رستگاری

, ماه رمضان فرصتی برای رستگاری,

فرشید فریادرس از مغازه داران چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:ماه رمضان ماه میهمانی خدا وفرصتی برای رستگاری است.

,

وی افزود: ماه رمضان علاوه برجنبه های معنوی از جنبه های پزشکی نیز به اثبات رسیده وآن را برای بدن تجویزکرده اند.

,

فریادرس خاطرنشان کرد:مردم شهرستان چرداول دراین ماه هم سنت نذری دادن، دعا، مناجات ، کمک به نیازمندان و ... دارند که هرساله آن را به نمایش می گذارند.

,

مردم شهرستان چرداول از آمدن ماه رمضان خوشحال هستند

, مردم شهرستان چرداول از آمدن ماه رمضان خوشحال هستند,

حجت السلام عمران احمدی امام جمعه موقت شهرستان چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در روایات زیادی به روزه سفارش شده است روزه، با کیفیتی که دارد در حقیقت روح معنوی و ایمانی انسان را تقویت و اراده او را در اجتناب از معاصی و گناه قوی و نیرومند می گرداند و رمضان ماه خودسازی و تزکیه است.

,

وی اظهار کرد: از نتایج بارز روزه، برانگیختن حس همدردی نسبت به مستمندان و همنوعان تنگدست است، آنانکه زندگی آسوده ای دارند و رنج فقر و طعم گرسنگی و تشنگی را نچشیده اند . ممکن است از حال مستمندان غافل بمانند و روزه وسیله ای است که آنان را از غفلت می رهاند و رنج مستمندان را به یاد آنان می آورد تا به دستگیری فقیران همت گمارند و به درد دل آنان برسند.

,

احمدی در ادامه گفت: از سویی به احسان و اطعام و انفاق به مستمندان در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است و از سوی دیگر گرسنگی و تشنگی روزه موجب درک رنج مستمند می گردد. و بدین ترتیب ثروتمندبه فقیر نزدیک می شود و احساس رقت می یابد و احسان و انفاق فزونی می گیرد و جامعه کمک به همنوع را می آموزد.

,

امام جمعه موقت شهرستان چرداول تصریح کرد: روزه باعث می شود که از یک سو این اعضا استراحت کنند و از فرسودگی مصون بمانند و نیروی تازه ای بگیرند و از سوی دیگر ذخایر چربی که زیانهای مهلکی دارند تحلیل رفته و کاسته شوند وبنا به توصیه کارشناسان بهداشتی فواید زیادی برای بدن دارد.

,

احمدی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان چرداول از آمدن ماه رمضان خوشحال هستند به استقبال آن می روند واین به علت فرصت های زیادی است که این ماه پدید می آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه