اخبار داغ

رضیان در گفتگو با دانا:

تخریب مجلس یازدهم فضاسازی سیاسی است/ قضاوت زودهنگام منصفانه نیست

تخریب مجلس یازدهم فضاسازی سیاسی است/ قضاوت زودهنگام منصفانه نیست
نماینده مردم قائمشهر در مجلس دهم گفت: تخریب مجلس یازدهم در شرایط فعلی که هنوز مجلس تشکیل نشده فضاسازی سیاسی است.
[

عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره اینکه مجلس یازدهم خروج از بن بست اقتصادی و بهبود معیشت مردم را در اولویت کار خود قرار دهد گفت: در حال حاضر مهمترین اولویت کشور که مردم خواستار رسیدگی به آن هستند، معیشت و اقتصاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: مجلس یازدهم اگر بتواند راهکاری برای خروج از بن بست به وجود آمده در حوزه اقتصادی پیدا کند، به دستاورد مهمی دست پیدا کرده ضمن اینکه در شرایط فعلی وضعیت اقتصادی کشور در پیچیدگی های بیشتری نسبت به قبل گرفتار شده و کار بسیار سخت تر است.
,
 
,
رضیان در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم گفت: نقد و نظر درباره عملکرد مجلس دهم فراوان است اما اینگونه نیست که بگویند مجلس دهم ضعیف ترین مجلس در طول تاریخ انقلاب است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مجلس دهم در تصویب قوانین لازم برای خروج از بن بست اقتصادی توفیق نداشت تصریح کرد: موفقیت مجلس یازدهم 100 درصدی نبود و می توان گفت موفقیت 50 درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد.
,
 
,
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گروه های مختلف و با سلایق و گرایشات مجلس دهم را عامل سختی کار این مجلس دانست و گفت: منتخبان مجلس یازدهم سلایق مشترک دارند و این امر کمک زیادی به آنها خواهد کرد تا توفیقات فراوانی کسب کنند.
,
 
,
رضیان با بیان اینکه مجلس دهم نتوانست شاکله درستی در فضای قانون گذاری کشور ایجاد کند یادآور شد: در واقع ساختار مجلس باید اصلاح شود چرا که با این ساختار نمی توان از مجلس انتظار انجام کار کارشناسانه داشت.
,
 
,
نماینده مردم قائمشهر خاطرنشان کرد: اگر مجلس یکدست بتواند منصفانه دغدغه های مردم را دنبال کرده و در شرایط سخت تامین مالی راه برون رفت از بن بست اقتصادی را پیدا کند توفیقات فراوانی به دست آورده است.
,
 
,
رضیان درباره علت تخریب های مجلس یازدهم گفت: جریان مقابل راه یافتگان به مجلس یازدهم در صدد مقابله به مثل کردن با منتخبان این مجلس است تا از این طریق مواضع سیاسی خود را حفظ کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه اظهارنظر درباره مجلس یازدهم را زود می دانم تصریح کرد: مجلس یازدهم هنوز نه تصمیمی اتخاذ کرده و نه مصوبه ای داشته است بنابراین حداقل تا یک سال آینده قضاوت درباره آن قضاوت درست و منصفانه نیست.
,
 
,
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: تخریب مجلس یازدهم در شرایط فعلی که هنوز مجلس تشکیل نشده فضاسازی سیاسی است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه