اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی:

خانواده‌های افراد فوت شده از کرونا تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند

خانواده‌های افراد فوت شده از کرونا تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند
حبیب‌الله آسوده گفت: خانواده‌های افرادی که به دلیل کرونا فوت کرده‌اند و هم‌اکنون با مشکلات معیشتی مواجه هستند، به‌صورت موقت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان وجود دارند که از این تعداد 90 مرکز در مشهد است که خوشبختانه تمامی این مراکز نیکوکاری همراه با کمیته امداد اقدامات قابل توجهی در راستای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی از تشکیل قرارگاه مردمی نیکوکاری هم‌زمان با شیوع کرونا در خراسان رضوی خبر داد و گفت: تاکنون در بین 12 درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در استان، مواد ضدعفونی و بهداشتی توزیع‌شده است؛ همچنین بیش از 4 میلیون ماسک، گان و پاپوش توسط مراکز نیکوکاری و بنگاه‌های اقتصادی زودبازده تحت پوشش کمیته امداد، تولید شده است.

,

آسوده تصریح کرد: تاکنون 74 هزار بسته معیشتی توسط مراکز نیکوکاری و حدود 18 هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد خراسان رضوی توزیع‌شده است و از روز گذشته عملیات پخت یک میلیون غذای گرم برای نیازمندان سراسر استان شروع شده است که این غذاها مختص جمعت تحت پوشش کمیته امداد نیست و به تمام افراد متأثر از کرونا تعلق می‌گیرد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی از اختصاص 5 میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان به حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم در ایام کرونایی خبر داد و افزود: طی جلساتی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، مقرر شد تا تعدادی از خانواده‌های افرادی که به دلیل کرونا فوت کرده‌اند و هم‌اکنون با مشکلات معیشتی مواجه هستند، به‌صورت موقت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می‌گیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این افرادی که معیشت آن‌ها تحت تأثیر کرونا قرارگرفته است، می‌توانند به مساجد محل خود مراجعه کنند تا تحت پوشش مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه، پویشی تحت عنوان نذر سلامت شکل گرفت که هدف آن کمک به مددجویان، نیازمندان و کارگران فصلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در تنگنا قرار دارند، است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه