اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف فیروزکوه:

نرخ مصوب زولبیا و بامیه در فیروزکوه اعلام شد

نرخ مصوب زولبیا و بامیه در فیروزکوه اعلام شد
رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه گفت: بر اساس مصوبه اتاق اصناف و کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در قنادی‌ های شهرستان فیروزکوه 21 هزار تومان تعیین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کیا رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه، در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص قیمت تعیین شده زولبیا و بامیه، آش و حلیم در ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس مصوبه اتاق اصناف و کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در قنادی‌ های شهرستان فیروزکوه ۲۱ هزار تومان تعیین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: به دلیل این که قنادی های فیروزکوه تقریباً در یک سطح هستند، قیمت تعیین شده تک نرخی است و درجه بندی کیفیت در شهرستان وجود ندارد؛ با متخلفین و افرادی که درجه بندی زولبیا و بامیه داشته باشند یا گران فروشی کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
,
 
,
کیا هم چنین بیان داشت: قیمت یک کاسه بزرگ آش ۱۵ هزار تومان و حلیم ۲۵ هزار تومان تعیین شدع است.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره ۷۶۴۴۴۷۸۳ و یا سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نمایند، قطعاً پس از احراز تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه