اخبار داغ

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

افتتاح آشپزخانه مهدوی در کرمانشاه

افتتاح آشپزخانه مهدوی در کرمانشاه
آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از کرونا با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز, کرونا,

, ,

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران، از برپایی ۱۸ آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور اجرای طرح همسفره هدفگذاری ما برای ماه مبارک رمضان پخت ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های تحت پوشش است.

, همسفره, هدفگذاری,

وی بیان داشت: این طرح که با کمک‌های مردمی صورت گرفته است همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز و در صورت حمایت بیشتر خیرین آمادگی داریم این میزان را به ۲۰۰ هزار پرس نیز برسانیم.

,

رخصی گفت: تهیه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌هایی است که برنامه ریزی شده تا حداقل ۵۰ هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

, رخصی, ریزی,

, ,

گفتنی است، در شهرستان کرمانشاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) جهت پخت این غذاها آشپزخانه را در اختیار کمیته امداد قرار داده است.

, ص),

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه