اخبار داغ

منصوری:

غربی‌ها از پرتاب ماهواره نور خوشحال نیستند

غربی‌ها از پرتاب ماهواره نور خوشحال نیستند
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها ممکن است فکر کنند که ایران از پرتاب ماهواره نور قصد نظامی داشته باشد اما این امر اشتباه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص پرتاب ماهواره نظامی نور به‌عنوان نخستین ماهوراه نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پرتاب ماهواره‌نور از افتخارات کشور و جهشی بزرگ در علم فناوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث صنایع هوا و فضا، کشور پیشرفت های زیادی داشته است.
,
 
,
منصوری افزود: پرتاب‌ماهواره نور به صورت موفقیت آمیز در مدار نشانه قدرت کشور است و به ایرانی‌ها و همه دنیا ثابت کرد که ما در زمینه تکنولوژی قدم‌های خیلی خوبی را برداشتیم و نشان می‌دهد که در این زمینه از نظر دانش عملیاتی موفق بودیم.
,
 
,
وی ضمن اشاره به واکنش غربی‌ها به پرتاب ماهواره نور گفت: طبیعی است که دشمنان ایران و غربی‌ها از این موضوع که ما توانسته ایم به مراتب بالاتری رسیده باشیم، خوشحال نباشند.
,
 
,
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: غربی ها ممکن است فکر کنند که ایران از پرتاب‌ماهواره نور قصد نظامی داشته باشد اما این امر اشتباه است.
,
 
,
منصوری تأکید کرد: ایران آزاد است در هر زمینه و علم و دانشی قدم بردارد و گفته‌ غربی‌ها در خصوص پرتاب‌ماهواره نور از سر دشمنی با جمهوری اسلامی است.
,
 
,
وی در پایان گفت: این اتهامات بدون اساس است و هیچ گونه مبنای حقوقی، چه در چارچوب حقوق بین الملل چه برجام یا قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد. طبق دلایل ذکر شده پرتاب ماهواره‌نور بسیار موفقیت بزرگی است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه