اخبار داغ

رئیس شورای شهر مینودشت:

اجرای ۹ پروژه در دستور کار شورا و شهرداری مینودشت قرار گرفت

اجرای ۹ پروژه در دستور کار شورا و شهرداری مینودشت قرار گرفت
رئیس شورای شهر مینودشت از ۹ پروژه دردست اقدام در شهر مینودشت، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مصطفی صادقی رییس شورای شهر مینودشت در گفتگویی با خبرنگار ما که به مناسبت ۹ اردیبهشت روز. شوراها انجام شد ضمن تبریک روز شورا، اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای تحقق حاکمیت مردم و شرکت دادن آنها در اداره امور شهر تشکیل شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی با بیان اینکه نادرترین پروژه درشهرستان مینودشت اتفاق می افتد؛ افزود: شورا و شهرداری شهر کلاله برای سال جاری ۹ پروژه را در دست اقدام دارد.

,

صادقی در ادامه ازبزرگترین پروژه سال جاری شورا، یعنی  پارک امام رضا(ع) یاد کرد و افزود: این پارک در دو بخش  احداث می شود؛ بخش اول محدوده پارک به مساحت سه هکتار و بخش دیگر دریاچه مصنوعی به مساحت سهدهکتار خواهد بود که شورای شهر مینودشت و مجموعه شهرداری بیش از ۲ سال  پیگیری مجوز آن بودند و در حال حاضر دیوار چینی بخشی از پارک اغاز شده است. 

,

وی اضافه کرد: بودجه اولیه برآورده شده برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که فعلا ۳ میلیارد تومان از بودجه شهرداری و ۲ میلیارد تومان هم از بودجه مناطق سیل زده که دولت پرداخت کرد، برای اجرای آن درنظر گرفتیم و امیدواریم تا آخر سال بخشی از پارک و دریاچه ساخته شود.

,

رئیس شورای شهر مینودشت از پل خاکی به سمت دادگستری بعنوان دومین پروژه یاد کرد و گفت: پل خاکی از پروژه هایی است که برای ساخت این پل ۲ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد و بزودی کار اجرایی آن آغاز می شود و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

,

وی از پارک مسکن مهر شهر مینودشت بعنوان سومین پروژه یاد کرد و افزود: این پارک با مساحت حدود یک هزار متر احداث می شود و برآورد هزینه احداث آن ۱۵۰ میلیون تومان بود و این پارک هم از پروژه های است که  سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و لازم به ذکر است که مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم وسایل بازی کودکان برای این پارک خریداری شده است.

,

صادقی در ادامه به جاده سلامت پارک کوهستان اشاره کرد و ادامه داد: برای اجرای آن ۲۰۰ میلیون تومان بودجه پیش بینی شده است.

,

وی گفت: پنجمین پروژه پارک نواری رزمندگان هست که برای ساخت آن مبلغ 200 میلیون درنظر گرفته شده که تا آخر سال به بهربرداری خواهد رسید.

,

رئیس شورای شهر مینودشت، تعمیر و باز سازی ساختمان آتش نشانی، احداث جداول، آسفالت ریزی ، موزایک کاری  و احداث کانالهای آب های سطحی را از دیگر پروژه های مدنظر دانست و گفت: سر ریزشدن آبهای سطحی درانتهای قره سفلو، انتهای رزمندگان به سمت پلیس راه و انتهای پسرک که درحاشیه شهر قرار دارند؛ مشکلاتی را بوجود آورده که بااحداث این کانالها مشکلات مرتفع می شود و برای این کانالها بودجه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 

,

وی از تلاش  شورا و شهردار برای آماده سازی چراغ تپه بعنوان مرکز تفریحی و سیاحتی خبر داد و خاطر نشان کرد: در مسیر چراغ تپه چراغ های روشنایی تعبیه شده و اگر سرمایه گذار مناسب اعلام آمادگی کند؛ می توان در این مسیر  تله کابین و سایر امکانات تفریحی بکارگیری شود.

,

صادقی خبری هم از پردیس سینمایی مینودشت داد و افزود: با توجه به مشکلات سال گذشته و وقفه ای که در ساخت این پروژه بوجود آمد؛ بزودی درسال جاری کارعمرانی سینما هم شروع می شود و  پیمانکاری آن به مزایده گذاشته شده و قسمتی از بودجه عمرانی آن هم پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه