اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله:

تمام روزهای سال روز کارگر است

تمام روزهای سال روز کارگر است
سردار ذوالقدر معاونت هماهنگ کننده سپاه ثارالله تهران بزرگ در حاشیه مراسم رزمایش همدلی با شعار «کارگر انقلابی کار مجاهدانه» به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات اظهار داشت: اگر سعی و تلاش کارگران نباشد اجتماعی شکل نخواهد گرفت. همه روزهای سال روز کارگر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، سردار ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه مراسم رزمایش همدلی با شعار «کارگر انقلابی کار مجاهدانه» به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات اظهار داشت: اگر سعی و تلاش کارگران نباشد اجتماعی شکل نخواهد گرفت. همه روزهای سال روز کارگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار ذوالقدر افزود: منظور از کارگران تنها کارگران یدی نیست، بلکه منظور تمام کسانی است که در جریان روز کاری را به گردش درمی آورند.
,
 
,
وی در ادامه به بروز بحران کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: خداوند با ویروس کرونا دوباره خدایی اش را به کسانی که جهان را یک دهکده با کدخدا می دانستند‌ ثابت کرد و آنها را به غارت و دزدی کشاند.
,
 
,
سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: این روزها باید‌ به مردم ایران بیش از مواقع دیگر افتخار کرد. مردم کشور در دوران قرنطینه به خیلی با مسئولین همکاری ‌کردند و حتی روز سیزده به در هم از خانه بیرون نرفتند.
,
 
,
وی به بدعهدی دشمنان کشور در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: کشورهای دیگر اتحادیه هایی برای مواقع بحران تشکیل داده بودند که این اتحادیه ها ملزم به کمک رسانی به کشورهای دیگر در شرایط بحران هستند اما آنها در بحبوحه کرونا کاری نتوانستند کنند.
,
 
,
سردار ذوالقدر گفت: مردم ایران در بحران کرونا تمام توان خود را گذاشتند و با ایثار و همدلی و کمک مومنانه به مقابله با این ویروس شتافتند.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه مطرح کرد:‌جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با دو جبهه تحریم و کرونا در جنگ است. ایران توانست به جهان اثبات کند که در شرایط تحریم باز هم الگوی کشورهای اروپایی قرار میگیرد و امروزه اروپایی ها پر تلتش برای تماس با پزشکان ایرانی برای دانستن رمز موفقیت ;پزشکان ایرانی هستند و همدلی مردم ایران موجب حیرت جهانیان است.
,
 
,
وی در پایان سخنان خود گفت: جمهوری اسلاکی از نظر نظامی بسیار قدرتمد است و دشمن حتی از قایق های کوچک تیزپا ما هم می ترسد و دشمنان هیچ گاه فکر نمیکردند پهباد انها را ایران بتواند نشانه بگیرد اما باید بدانند ایران توان مقابله با هر تعذضی از سوی دشمنان خود را دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه