اخبار داغ

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات :

کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند

کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گفت: کارگران به عنوان سربازان جنگ و کارفرمایان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی، میدان‌دار جنگ هستند تا سنگری را در حوزه اقتصادی از دست ندهیم و کارخانه‌ای به رکود و تعطیلی کشیده نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌حسین رعیتی‌فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در حاشیه مراسم رزمایش ملی که به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات در شرکت پگاه تهران برگزار شد، در گفت‌و‌گو با شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص دلیل انتخاب شعار کارگر انقلابی‌، کار مجاهدانه اظهار داشت: دلیل انتخاب شعار (کارگر انقلابی، کار مجاهدانه) این است که ما در سال جهش تولید هستیم و به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ واقعی که دشمن بر علیه ما شروع کرده، جنگ اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات بیان کرد: کارگران به عنوان سربازان جنگ و کارفرمایان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی، میدان‌دار جنگ هستند تا سنگری را در حوزه اقتصادی از دست ندهیم و کارخانه‌ای به رکود و تعطیلی کشیده نشود.
,
 
,
رعیتی‌فرد افزود: روحیه انقلابی در این شرایط می‌تواند به ما کمک کند که در جنگ اقتصادی به پیروزی برسیم و عناوینی که در چند سال گذشته مقام معظم رهبری برای حوزه کارگری و تولید بیان فرمودند گواه این است که ما با روحیه انقلابی می توانیم از این شرایط عبور کنیم.
,
 
,
وی مطرح کرد: دشمن همه تلاشش را می کند که با تحریم‌های ظالمانه تولید کشور را با شکست مواجه کند ولی به فضل الهی و عنایت حضرت حق و روحیه ی الهی، از این دوره گذر می کنیم.
,
 
,
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات یادآور شد: کارگران ما در دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه کارخانه و مرکز تولید را می چرخاندند در جنگ هم حضور داشتند و ما چهارده هزار شهید کارگر در کشور داریم و این امر نشان می‌دهد کارگران علیرغم همه مشکلاتی که در حوزه معیشتی دارند و سفره شان کوچک شده است و با توجه به آن که تورم در کشور بیشتر کارگران  را اذیت می کند، ولی به فرمایش مقام معظم رهبری، کارگران قشر پای کار و وفادار به نظام هستند.
,
 
,
رعیتی‌فرد تبیین کرد: دلیل انتخاب شعار رزمایش ملی، این بود که در سال جهش تولید یک اقدام انقلابی و مجاهدانه را در تولید رقم بزنیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: جهش تولید به معنای تولید دو برابر نیست. جهش یعنی در تولید علاوه بر افزایش سطح تولیدات به کیفیت و ارتقای محصولات نیز توجه ویژه شود تا بتوانیم بازارهای هدف صادراتی در کشورهای منطقه را بگیریم.
,
 
,
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات افزود: ایران پانزده کشور همسایه با جمعیت حدودا چهارصد میلیون نفر را در اطراف خود دارد و با استفاده از پتانسیل‌هایی چون نیروی جوان متخصص و دانش فنی و منابعی که در اختیار داریم، آماده ایم در راستای جهش تولید گام برداریم.
,
 
,
رعیتی‌فرد در پاسخ به سوال چه تسهیلاتی برای کارگران در بحران کرونا از نظر اقتصادی و معیشتی در نظر گرفته شده بیان کرد: در شرایط کرونا و اتفاقاتی که در چند ماهه گذشته اتفاق افتاده است، جامعه ی کارگری مخصوصا کارگران روزمزد، کارگران ساختمانی و کارگران حوزه توزیع و خدماتی آسیب جدی دیدند. دولت تلاش ویژه‌ای کرد که با پرداخت بیمه بیکاری در سه ماهه اسفند، فروردین و اردیبهشت بتواند به قشر کارگران کمک شایسته کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: اقدام سازمان بسیج در راستا کمک مومنانه به کارگران آسیب دیده از بحران کرونا بسیار موثر بوده است.سرمایه اجتماعی و روحیه ایثارگری مردم ایران می تواند دراین شرایط به ما کمک ویژه ای کند تا از بحران کرونا عبور کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه