اخبار داغ

مدیر مجتمع فرهنگی دارالقرآن الکریم فیروزکوه:

کرونا باعث کاهش فعالیت های دارالقرآن الکریم شده است

کرونا باعث کاهش فعالیت های دارالقرآن الکریم شده است
مدیر مجتمع فرهنگی دارالقرآن الکریم شهرستان فیروزکوه گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم آموزش های قرآنی را در فضای مجازی داشته باشیم و بچه ها در منازل فعالیت های خود اعم از نقاشی، کاردستی، شعر و غیره را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهنوش سیر مدیر مجتمع فرهنگی دارالقرآن الکریم شهرستان فیروزکوه، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس آیین و اندیشه شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به فعالیت های دارالقرآن الکریم در دوران لزوم رعایت قرنطینه به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: تلاش کردیم فعالیت های دارالقرآن الکریم در فضای مجازی ادامه داشته باشد؛ موسسه در کانالی تحت عنوان «شکوفه های قرآنی» در فضای مجازی فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
مدیر مجتمع فرهنگی دارالقرآن الکریم فیروزکوه در ادامه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم آموزش های قرآنی را در فضای مجازی داشته باشیم و بچه ها در منازل فعالیت های خود اعم از نقاشی، کاردستی، شعر و غیره را انجام دهند و برای ما به صورت صوتی یا تصویری ارسال کنند؛ هم چنین در زمان ماه مبارک رمضان بحث های آموزشی روزه داری را در فضای مجازی برنامه ریزی کردیم.
,
 
,
سیر با تاکید بر این که کرونا باعث شده است بسیاری از فعالیت های دارالقرآن الکریم محدود شود، بیان داشت: وقتی مربی به صورت حضوری با بچه ها نقاشی کار می کند بسیار با شرایط دورکاری متفاوت است؛ در کلاس های حضوری بچه ها ملزم به حضور در دارالقرآن راس ساعت تعیین شده هستند ولی در شرایط آموزش از راه دور بچه ها گمان می کنند الزامی در این امر وجود ندارد و تعطیل هستند.
,
 
,
وی افزود: در کلاس های حضوری بچه ها قرآن را دسته جمعی می خواندند، امکان حضور در پارک ها و مساجد فراهم بود؛ آموزش نقاشی و کاردستی توسط مربی راحت تر و بهتر انجام می شد.
,
 
,
مدیر مجتمع فرهنگی دارالقرآن الکریم فیروزکوه با اشاره به این که تنها ایده برای ادامه فعالیت این موسسه در روزهای قرنطینه آموزش مجازی بود، تصریح کرد: تنها پیشنهاد در این روزها این بود که فعالیت در فضای مجازی را ادامه دهیم و اجازه ندهیم بچه ها بیکار در خانه ها بمانند؛ حداقل والدین با پیگیری کانال بتوانند بخشی از اوقات فراغت بچه ها را پر کنند و بچه آموزش قرآنی را رها نکند.
,
 
,
سیر در پایان تاکید کرد: حتی با وجود بازگشایی مساجد و ادامه فعالیت دارالقرآن الکریم به صورت حضوری، والدین از حضور در موسسه امتناع دارند تا زمانی که اطمینان کامل حاصل شود که بیماری به طور کامل برطرف شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه