اخبار داغ

استاندار اردبیل:

مشارکت مردم اردبیل در کارهای خیر مثال زدنی است

مشارکت مردم اردبیل در کارهای خیر مثال زدنی است
استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در کارهای نوع دوستانه و خیرخواهانه گفت: بسیاری از واحد های تولیدی استان ،حقوق کارگران خود در تعطیلات ایام کرونا را پرداخت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در حاشیه مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم در مقابله با بیماری کرونا و ابراز همدلی با آسیب دیدگان کرونا گفت: مردم استان اردبیل با شرکت در رزمایش کمک مومنانه که با محوریت سپاه حضرت عباس(ع) در استان اردبیل در حال برگزاری است خوش درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه کرونا ضربه اقتصادی به اقشار مختلف مردم وارد کرده و باعث بیکاری بسیاری مردم شده است، گفت: مردم استان اردبیل با روحیه مثال زدنی با عمل به توصیه های پزشکان و در خانه ماندن علی رغم تحمل فشار سنگین اقتصادی در کنترل این ویروس ایفای نقش کردند.

,

بهنام جو مشارکت مردم اردبیل در کارهای نوع دوستانه خیرخواهانه را یادآور شد و گفت: مردم اردبیل در شب های ماه رمضان که ماه کمک به دیگران و سازندگی است،بار دیگر به خلق حماسه پرداختند.

,

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت  کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در ایام کرونا پرداخت و گفت: هم اکنون اغلب کارخانه ها و کارگاه های تولیدی به چرخه تولید بازگشته اند و بسیاری از آنها نیز حقوق کارگران خود در ایام کرونا را که باعث تعطیلی کسب و کار شده بود پرداخت کردند.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه برخی از مشاغل از جمله صنعت گردشگری که قادر به پرداخت حقوق در این ایام نبودند در کنار برخورداری از بسته های معیشتی دولت از بیمه بیکاری نیز بهرمند شدند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت: با مدیریت خوب مجموعه بهداشت و درمان استان و فداکاری کادر درمانی استان  بیماری کرونا در استان کنترل شده و روند کاهش مبتلایان به این ویروس خطرناک را شاهد هستیم.

,

بهنام جو با بیان اینکه هم اکنون 230 بیمار کرونایی در استان اردبیل بستری هستند گفت: طبق گزارشات رسیده مراجعه بیماران با علائم کرونا نیز به بیمارستان های استان با کاهش خوبی رو به رو بوده است.

,

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از مردم خواست تا همچنان با رعایت فاصله اجتماعی و تداوم قرنطینه خانگی برای ریشه کن شدن این ویروس از کشور و استان تلاش کنند.

,

 انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه