اخبار داغ

از ابتدای شیوع؛

۴۲ نفر مشکوک به کرونا در مراوه تپه، بستری شدند

۴۲ نفر مشکوک به کرونا در مراوه تپه، بستری شدند
فرماندار مراوه تپه گفت: از زمان شروع بیماری کرونا تعداد ۴۲ نفر از اهالی شهرستان مراوه تپه مشکوک به ابتلا ویروس کرونا شناسایی شدند و در بیمارستانها بستری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، بایگلدی ضمیر در اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که صبح امروز برگزار شد؛ اظهار داشت: ایجاد دو  مرکز جامع سلامت در روستاهای آق توقای (بخش مرکزی) و یانبلاغ(بخش گلیداغ) با مشارکت خیرین و شبکه بهداشت و درمان در برنامه های آتی شهرستان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: یکی دیگر از اولویت های ما، تعیین زمین مناسب برای احداث خانه بهداشت در روستای چایلی بخش مرکزی مراوه تپه است که در صورت محقق شدن، اقدامات بعدی اعمال خواهد شد؟

,

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد: از زمان شروع بیماری کرونا تعداد ۴۲ نفر از اهالی شهرستان مراوه تپه مشکوک به ابتلا ویروس کرونا شناسایی شدند و در بیمارستانها بستری شدند که تاکنون ۳۷ ترخیص و ۵ نفر همچنان در بیمارستانها بستری هستند.

,

ضمیر اشاره ای به بیماری سالک داشت و گفت:در سال گذشته ۱۶۱ نفر مبتلا به بیماری سالک در شهرستان شناسایی شدند که با همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مداوای آنان انجام شد و برای پیشگیری از شیوع این بیماری در سال ۹۹ ، تعداد ۳۱ روستای بخش مرکزی که کانون فعالیت حیوانات ناقل( موش صحرایی و پشه خاکی) هستند؛ شناسایی شدند.

,

 وی  پایان گفت: درصددیم که تا هفته آینده با مشارکت دهیاران و شوراها گروه های داوطلب مردمی و خانه های بهداشت **لانه کوبی* تا شعاع ۵۰۰ متر محدوده روستاهای پر خطر انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه