اخبار داغ

در ایام پساکرونا صورت می گیرد؛

تخفیف 60 درصدی مراکز اقامتی اردبیل به مدافعان سلامت

تخفیف 60 درصدی مراکز اقامتی اردبیل به مدافعان سلامت
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: کادر درمانی و مدافعان سلامت، از تخفیفات ویژه ۳۰ تا ۶۰ درصدی مراکز اقامتی اردبیل در ایام پساکرونا بهره‌ مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده به پاس قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های کادر درمان تخفیفات ویژه اقامتی در ایام پساکرونا به این افراد و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: کادر درمان به عنوان مدافعان سنگر سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی به بیماران و مردم خدمات‌رسانی کرده و در این مسیر تلاش و مجاهدت همه‌جانبه‌ای داشتند که باید قدردان تلاش‌های این قشر باشیم.

,

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ارائه تخفیف 30 تا ۶۰ درصدی مراکز اقامتی استان به مدافعان سلامت خبر داد و گفت:‌ بر این اساس در نیمه نخست سال کادر درمان کشور از تخفیف ۳۰ درصدی و در نیمه دوم سال و از تخفیف 60 درصدی اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی بهره‌مند می‌شوند.

,

فلاحی بیان کرد:‌ ۱۰ هتل ممتاز چهارستاره و سه‌ستاره و 6 واحد اقامتگاه بومگردی با سطح کیفی بالا برای این منظور در سطح استان در نظر گرفته شده است.

,

وی تصریح کرد:‌ مدافعان سلامت می‌توانند در ایام پساکرونا به همراه خانواده‌هایشان از این تخفیفات بهره‌مند شده و با حضور در استان اردبیل، زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را نظاره‌گر باشند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه