اخبار داغ

استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

سرمایه گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومانی در کرمانشاه با اجرای طرح اقدام ملی

سرمایه گذاری ۱۷۰۰ میلیارد تومانی در کرمانشاه با اجرای طرح اقدام ملی
بازوند, استاندار کرمانشاه گفت: با طرح اقدام ملی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در جلسه شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با طرح اقدام ملی حدود ۱,۷۰۰ میلیارد تومان پول در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود اما برای رسیدن به این مهم روحیه جهادی لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

استاندار کرمانشاه گفت: اگر پروژه طرح ملی مسکن فعال شود می‌تواند در پیشرفت و عمران استان بسیار تأثیر گذار باشد.

,

وی بیان داشت: دستورالعمل و شیوه نامه‌ای که در طرح ملی مسکن وجود دارد مشکلات بسیاری دارد و لازم است تا شفاف‌سازی شود چرا که بخش نامه‌های دست و پاگیر بانک‌ها در این طرح دیده می‌شود که باید جهت تحول در این پروژه اصلاح شوند.

,

بازوند افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بیشتر از اقشار ضعیف هستند لذا ضروری است قوانین و مقررات پیش روی این طرح برای حمایت از مردم تسهیل گری شوند.

,

بازوند با تاکید بر رویکرد جهش تولید مسکن در سال ۹۹، بیان داشت: تعهد استان در طرح ملی مسکن ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است که ۷ هزار واحد آن مربوط به زمین‌های دولتی و ۵۶۰۰ واحد نیز خودمالکی هستند.

,

وی اظهار داشت: حدود ۹ هزار واحد از این اقدام ملی با فرض اینکه ۵۰ درصد از پروانه‌ها و عوارض و همچنین نظام مهندسی رایگان و ۱۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد داشته باشد، باید مشخص شود که تا اسفندماه چند درصد پیشرفت خواهد داشت.

,

وی در ادامه اشاره‌ای به پروژه مسکن مهر استان نیز داشت و گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار و ۸۱۴ واحد مسکن مهر نیمه تمام داریم که برای اتمام آنها تا پایان امسال برنامه ریزی شده است.

,

استاندار افزود: همچنین ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که یا درگیر مسائل قضائی و یا زیر ۳۰ درصد پیشرفت هستند و قصد داریم آنها را در قالب مسکن اقدام ملی تعریف کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: امسال به منظور طرح جهش تولید در مسکن، چهارشنبه هر هفته جلسه شورای مسکن برگزار و مسائل و مشکلات این حوزه را رصد خواهیم‌کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه