اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ماهواره "نور امید" کابوس دشمن است / سپاه در بحران کرونا غوغا کرد

ماهواره "نور امید" کابوس دشمن است / سپاه در بحران کرونا غوغا کرد
آیت الله سید حسن عاملی گفت: سپاه در تکنولوژی و علوم روز جهان نیز به خوبی وارد صحنه شده و با پرتاب موفق ماهواره نظامی نور امید موجب حیرت همگان و کابوسی برای دشمن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:  در هر برهه ای که کشور دچار مشکل می شود سپاه برای حل آن وارد عمل می شود و علت اینکه رسانه های خارجی این نیروی ارزشمند را مورد هجوم خود قرار می دهند بی دلیل نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی سپاه را بعنوان ثروت اصلی کشور خطاب کرد و افزود: سپاه در تکنولوژی و علوم روز جهان نیز به خوبی وارد صحنه شده ماهواره نظامی نور امید که با موفقیت پرتاپ شود فناوری پیچیده خاص خود را دارد که این شاهکار  موجب حیرت همگان و کابوس برای دشمن شد.

,

قرارگاه خاتم داغی بر دل دشمن

, قرارگاه خاتم داغی بر دل دشمن,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: از جهت اقتصادی نیز وجود قرارگاه خاتم انبیاء همچون داغی بر دل آمریکا نشسته است یعنی اگر این قرارگاه نبود کشور متلاشی می شد.

,

وی تصریح کرد: ستاره خلیج که ت بنزین کشور را تامین کرده و حتی ایران را  به سطح صادرات رسانده توطئه ای دیگر  دشمن را که می خواست از این جهت رخنه کند را بست.

,

آیت عاملی ابراز داشت: اگر به این منطقه سفر کنیم می بینیم در تمامی جهت تکنولوژی و صنایع روز  پیاده شده تا اقتدار کشومان را نشان دهد.

,

غوغای سپاه در بحران کرونا

, غوغای سپاه در بحران کرونا,

امام جمعه اردبیل گفت: در بحران کرونا که جهان را مستاصل کرده است با ورد سپاه پاسداران ورق برگشت و نقش بزرگی در تولید اقلام بهداشتی و کمک مومنانه که در سایه اعتماد عمومی و  وثوق مردم به سپاه این کمک های مردمی جمع آوری شده و موجب شادی مردم ثروت ما است شد.

,

وی تصریح کرد: دشمن همواره نقاط قوت ما را می خواهد سانسور کند و در یک  جنگ روانی با شناسایی  افرادی که در برحان کرونا صدمه دیده اند می خواهد نقشه های خود را پیاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه