اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

تامین مواد ضدعفونی توسط 44 واحد تولیدی البرز/ 4 داروی مقابله با کرونا در کرج ساخته شد

تامین مواد ضدعفونی توسط 44 واحد تولیدی البرز/ 4 داروی مقابله با کرونا در کرج ساخته شد
عزیزالله شهبازی گفت: در استان کمیته هایی برای رفع مشکلات اجتماعی ناشی از کرونا، تولید و اشتغال راه اندازی شده است و اصناف و مردم هم در این زمینه پای کار بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز عصر امروز پنج شنبه در نشست ستاد استانی کرونا که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: تردد میلیونی در محورهای مواصلاتی البرز یکی از مهم ترین تهدیدهای زمان شیوع کرونا در البرز بود و کادر درمانی 5 هزار نفره خصوصی و دولتی برای استان ظرفیتی ناچیز محسوب می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی ارتقا و تقویت دانشگاه علوم پزشکی البرز را به واسطه جمعیت شناور 300 هزار نفری بین تهران و البرز، مهم ترین ضرورت در پسا کرونا دانست و افزود: در زمان شیوع کرونا فعالیت های عمرانی در استان متوقف نشد و شاهد افتتاح ادامه آزادراه همت با حضور رئیس جمهور بودیم. 
,
 
,
وی با اشاره به کمک 44 واحد تولیدی البرز برای تامین دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اظهار داشت: ظرفیت تولید داروهای 4 گانه درمان کرونا در البرز وجود دارد و بیمارستان های 17 گانه استان آموزش های لازم را پیشگیری از شیوع کرونا فرا گرفتند.     
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه به همراهی تعزیرات، سپاه و دستگاه قضا در زمینه مقابله با قاچاق کالاهای کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: در استان کمیته هایی برای رفع مشکلات اجتماعی ناشی از کرونا، تولید و اشتغال راه اندازی شده است و اصناف و مردم هم در این زمینه پای کار بوده اند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه