اخبار داغ

فرماندار مراوه تپه:

۶۴ واحد مسکونی در مراوه تپه براثر رانش زمین تخریب شد+ تصاویر

۶۴ واحد مسکونی در مراوه تپه براثر رانش زمین تخریب شد+ تصاویر
امانگلدی ضمیر گفت: براثر رانش زمین در فروردین ماه و همچنین اردیبهشت سال جاری، تعداد ۶۴ واحد مسکونی در روستای آق امام مراوه تپه تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، روز گذشته براثر رانش مجدد زمین در روستای آق امام مراوه تپه، منازل مسکونی این روستا آسیب دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

در این راستا پیگیر موضوع از فرماندار مراوه تپه شدیم و وی اظهار داشت: در بازدیدی که با حضور استاندار استان گلستان دکتر حق شناس از محله های آسیب دیده بعمل آمد؛ استاندار ضمن دیدار با مردم و دلجویی و شنیدن مشکلات آنان، از واحدهای مسکونی ، تاسیسات عمومی و راه های تخریب شده در محله های سعد آباد و احمد آباد روستای آق امام بازدید کردند

,

امانگلدی ضمیر ادامه داد: در این بازدید استاندار گلستان، وی برای اجرای دیوار سازی جهت تثبیت عرصه های رانشی، تسریع برای تعیین مکان مناسب که مورد تایید مشاور بنیاد مسکن و رضایت مردم باشد(حداکثر دو هفته)، جهت احداث واحدهای مسکونی تخریب شده تا شهریور ماه ۹۹ و  بازسازی تاسیسات آب برق گاز و جاده تخریب شده در اسرع وقت، دستورات لازم را به مدیران ذیربط صادر کرد.

,

وی گفت: در پی وقوع رانش زمین در ۱۱ فروردین ماه ۹۹ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد ۶۴ واحد مسکونی تخریب و به تاسیسات عمومی روستا خسارت زیادی وارد شد.

,

فرماندار مراوه تپه تاکید کرد: تمهیدات لازم برای اسکان خانواده های اسیب دیده در این حادثه اندیشیده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه