اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اقدام آلمان علیه حزب‌الله به منظور فشار بر جبهه مقاومت است/ این اقدام در راستای سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا است

اقدام آلمان علیه حزب‌الله به منظور فشار بر جبهه مقاومت است/ این اقدام در راستای سیاست‌های آمریکا در غرب آسیا است
محمد صالح جوکار گفت: انحرافی که امروز آلمانی‌ها در سطح دنیا و اذهان عمومی ایجاد و حزب الله را به عنوان تروریست قلمداد می کنند؛ اقدام بی شرمانه ای است تا بر جبهه مقاومت فشار آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اقدام دولت آلمان نسبت به تروریست خواندن حزب الله لبنان و حمله پلیس این دولت به منازل مسلمانان گفت: با بررسی سابقه آلمانی ها متوجه می شویم که این کشور متأسفانه علی رغم آنکه دم از دموکراسی می زند؛ اما آنها در جنگ هشت سال دفاع مقدس مهمترین سلاح بیولوژیک خود را علیه رزمندگان ایران اسلامی در اختیار صدام قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جنایاتی که صدام انجام داد مربوط به دوران معاصر است، ادامه داد: آلمان مجددا به عنوان اتحادیه اروپا ورود پیدا کرد و علیه منافع مسلمانان اقداماتی را اعم از حمایت از رژیم صهیونیستی، منافقین و ... در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند.

,

وی ابراز کرد: اینکه امروز آلمان گروه حزب الله را به عنوان تروریست قلمداد و سید حسن نصرالله را تحریم می کند ناشی از کینه آلمانی ها نسبت به جهان اسلام و مسلمانان است؛ در حقیقت آنچه را که ما به عنوان تروریست بین الملل می شناسیم؛ تروریستی است که توسط تمامی قدرت ها حمایت می شود و دست پرورده این کشورها است.

,

جوکار با اشاره به اینکه آنچه که در سوریه رخ داد این بود که دولت آلمان تجهیزات و امکانات به منظور حمایت از تروریست در اختیار گروهک ها قرار داد، عنوان کرد: انحرافی که امروز آلمانی ها در سطح دنیا و اذهان عمومی ایجاد و حزب الله را به عنوان تروریست قلمداد می کنند؛ اقدام بی شرمانه ای است تا بر جبهه مقاومت فشار آوردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت در سطح منطقه کارآمدی لازم را برای تغییر معادلات سیاسی و نظامی را دارا است و از سوی دیگر آمریکایی ها در عراق اقداماتی را بر علیه جبهه مقاومت انجام می دهند.

,

وی با بیان اینکه اقدام آلمانی ها علیه جبهه مقاومت به منظور فشار بر حزب الله و حمایت از رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد: در پشت صحنه این مسئله، آلمانی ها خود را وام دار رژیم صهیونیستی می دانند بنابراین به منظور جبران نمایش گذشته در صدد هستند جریان هایی که علیه رژیم صهیونیستی کار می کنند را تحت فشار قرار دهند که این مسئله در راستای سیاست های آمریکا در سطح منطقه غرب آسیا ارزیابی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه